Hoe weetje of je daadwerkelijk thuis bij iemand bent?

Je voelt je thuis in de relatie met wie je bent. Maar wat bepaald nou dat jij je thuis voelt en wanneer is dat goed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (11)

Als je je veilig en fijn erbij voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet of ik thuis ben bij iemand als ik zelf naar binnen kan komen en naar buiten kan gaan, dus ik heb de sleutel en ik mag zelf bepalen of ik binnen mag komen of buiten mag gaan, dan voel/ben ik daar thuis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is wederzijds vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Home is where the heart is"

Dus waar je naar verlangt wanneer je -een tijdje- van huis bent. Waar je ineens aan denkt wanneer je op je werk bent.

-waar je lekker op de bank kan ploffen
- waar je ongegeneerd de keukenkastjes open durft te trekken om wat te snaaien
- waar je kan poepen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thuis is daar waar je tot rust kan komen en je werkelijk jezelf mag zijn.

Ben net terug van vakantie, drie weken 3x een huisje. Ik kreeg toch echt een thuis gevoel na een lange leuke en toch vermoeiende uitje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je jezelf kan zijn, en je niet beter hoeft voor te doen dan je bent. als je respect krijgt die je verdiend, en je bent gelukkig. jij bepaald dat zelf, en niet een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bij iemand durft te poepen ben je aardig op weg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent thuis als je naar je voordeur loopt en ontspannning voelt.

je bent thuis als je je jas ophangt drinken pakt en op de bank ploft.

je bent thuis als je ook je slechte eigenschappen laat zien.

je bent thuis als je op de wc poept haha

je bent thuis als je er spulletjes heb neergezet en tevreden bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar waar jij je lekker / prettig voelt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als deze vraag niet meer bij je opkomt.
14 jaar geleden
als je zelf bij iemand iets te drinken pakt of als je bij iemand anders de deur open doet of als je de telefoon aar opneemt.

dan ben je thuis