Wat zijn de belangrijkste dingen waar een man op let bij een eerste date?

Ik heb iemand leren kennen via het internet.
We praten urenlang als het kan, en het klikt op alle vlakken wel, maar toch is iemand in het echt zien anders dan op een webcam.
Wat zijn de belangrijkste dingen waar een man op let bij een eerste date?
Wat kan ik het beste aantrekken enz.?

Toegevoegd na 4 minuten:
Toevoeging: Ik ga iets drinken in een rustig cafe´tje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Doe kleding aan die je anders ook aanhebt. Als jij je lekker voelt in een spijkerbroek met een bloesje, trek dat dan aan. Vind jij een mantelpak geweldig, dan draag je dat.
Geen dikke lagen make up op doen en een draag een "net" decollete.
Praat niet voortdurend, en zeker niet over je kinderen (als je die hebt), je ouders, je vriendinnen, je gezondheid of je ex.
Tenzij hij er naar vraagt.
Zit niet steeds te friemelen, dat komt zo nerveus over.
De meeste mannen hebben een hekel aan kletskousen die maar doorpraten.
Wees belangstellend naar hem toe. Stel vragen over bijv. zijn werk, zijn hobby's, boek- of filmkeuze,
Reageer op wat hij vertelt.
Maar misschien is dit allemaal al besproken in jullie webcontacten. Neem dan even de tijd om goede gespreksonderwerpen te vinden.

Nou, spannend hoor! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Hoe de vrouw is.
Is ze lief, betrouwbaar, enz?
Je kunt het best gewoon kleren aantrekken zoals je zelf bent.
Ga niet iemand anders voordoen wie je niet bent.
Wees gewoon jezelf!
En dan komt het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te uitdagend gekleed gaan en geen te zware make-up.
Ik heb enkele tips voor jou opgezocht, zie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is altijd erg persoonlijk! Wat sowieso belangrijk is (bij elke eerste indruk) is dat je er goed verzorgd uitziet. Daar zal ook jouw date zeker op letten: Schoon, fris, tanden gepoetst, nagels netjes etc...
Als het via internet goed klikt en je al meer weet van je date, is dat andersom ook vast het geval. En vinden jullie elkaar tot nu toe de moeite waard!
Ga helemaal als jezelf. Natuurlijk is het spannend en wil je er extra leuk uitzien, maar overdrijf het niet!

Tot slot: stel jezelf de vraag: waar let IK op tijdens de eerste date? Hoe vind jij de klik in 'real life'!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind teveel parfum een echte afknapper. Kom verder zo naturel mogelijk over en draag, zoals al eerder gezegd iets wat je normaal ook aandoet als je uitgaat. Niet te, maar ook niet te weinig want hij mag best weten dat jij je best gedaan hebt voor hem. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op; een man let vooral op zichzelf. Please mannen, geen duimpjes naar beneden klikken. Het is zo. Hij is vooral bezig om aantrekkelijk over te komen in al zijn onhandigheid. Wat je het beste aan kan trekken? Iets neutraals. Geen sexy afleidende kleding, daarmee wek je een verkeerde indruk. Trek gewoon iets leuks aan, iets waar je je lekker in voelt. Hij heeft er toch niet zoveel verstand van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je kunt ervan uitgaan dat beide partijen vooral heel erg bezig zijn met zichzelf; hoe kom ik over, zie ik dr goed uit heb ik de goeie kledingkeuze etc.
Dus, een man let vooral op zichzelf, jij ook.
Ze zeggen wel (mannen) dat t niet zo is misschien, maar dat is een ontkenning..
Probeer het een beetje als 'normaal' te zien. Je kunt er ook een grapje over maken, beetje openheid/luchtigheid breekt ijs..

succes d rmee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat ook jij hoopt dat hij zich niet anders voordoet dan hij in werkelijkheid is, wees jezelf en blijf jezelf en eerlijk om teleurstellingen te voorkomen zodra men de ware ik laat zien, dat gebeurd vaak pas na een X aantal maanden, wanneer je al helemaal verliefd bent geworden op de persoon in kwestie, en het moeilijker wordt om te breken omdat je ervan uitgaat dat die leuke kant waar je verliefd op werd er toch echt in zit.. dit geldt natuurlijk voor beide kanten maar helaas ben je daar nooit helemaal zeker van dat het echt is zoals hij of zij zich voordoet.

succes met je date!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken..maar ik zou eigenlijk helemaal niet op iets speciaals van het meisje dat ik ging ontmoeten letten.

Hoogstens zou ik kijken of zij hetzelfde lieve meisje is dat ik via de webcam gezien heb.

Ik bedoel hiermee..of de werkelijkheid niet afwijkt van de indruk die zij voor de webcam op mij gemaakt heeft.

Verder vind ik dat zij volkomen zichzelf moet zijn en zich dus zeker niet anders dan anders moet gedragen.

Overigens vind ik dat de bovenstaande regel ook voor mij zouden geldt..dus ook ik mag mij niet beter voordoen dan ik ben.

Veel mannen vinden een meisje/vrouw die in een leuk rokje loopt mooier dan eentje die in een versleten slobberbroek de show probeert te stelen.

Ik zou dus zeggen: Trek iets leuks aan en..verleid hem..vervolgens met je allerliefste lach..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou letten op de voortgang van het gesprek...
Heb je idd wederzijdse interesses, en voelt het gesprek als vertrouwd aan...

Vallen er steeds stiltes of voelt het aan als een gespannen gesprek (alleen maar om "iets" te zeggen), dan is er een slechte start gemaakt...

In dit geval zou ik me geen zorgen maken om uiterlijk...

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijf jezelf in het ''echt''... En gooi er een sausje ''sexy'' overheen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je op tijd bent en er verzorgd uitziet. Zorg dat jij nog wel dezelfde bent maar ga je vooral niet beter voor doen dan je bent. Zorg dat je voorbereidt bent wat je hem wilt vragen en dat je voldoende gespreksstof hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen hoerige kleding en geen laag decollete,vooral geen hoge hakken.niet over sex praten.niet over je ex praten.
toon belangstelling.luister naar zn verhalen.niet teveel over jezelf vertellen.blijf mysterieus.betaal zijn drankjes voor de verandering.niet gierig zijn.
dan heb je hem in je broekzak!100%.
of je moet echt oerlelijk zijn.