Wat zijn de belangrijkste dingen waar een man op let bij een eerste date?

Ik heb iemand leren kennen via het internet.
We praten urenlang als het kan, en het klikt op alle vlakken wel, maar toch is iemand in het echt zien anders dan op een webcam.
Wat zijn de belangrijkste dingen waar een man op let bij een eerste date?
Wat kan ik het beste aantrekken enz.?

Toegevoegd na 4 minuten:
Toevoeging: Ik ga iets drinken in een rustig cafe´tje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is altijd erg persoonlijk! Wat sowieso belangrijk is (bij elke eerste indruk) is dat je er goed verzorgd uitziet. Daar zal ook jouw date zeker op letten: Schoon, fris, tanden gepoetst, nagels netjes etc... Als het via internet goed klikt en je al meer weet van je date, is dat andersom ook vast het geval. En vinden jullie elkaar tot nu toe de moeite waard! Ga helemaal als jezelf. Natuurlijk is het spannend en wil je er extra leuk uitzien, maar overdrijf het niet! Tot slot: stel jezelf de vraag: waar let IK op tijdens de eerste date? Hoe vind jij de klik in 'real life'!

Ik ga ervan uit dat ook jij hoopt dat hij zich niet anders voordoet dan hij in werkelijkheid is, wees jezelf en blijf jezelf en eerlijk om teleurstellingen te voorkomen zodra men de ware ik laat zien, dat gebeurd vaak pas na een X aantal maanden, wanneer je al helemaal verliefd bent geworden op de persoon in kwestie, en het moeilijker wordt om te breken omdat je ervan uitgaat dat die leuke kant waar je verliefd op werd er toch echt in zit.. dit geldt natuurlijk voor beide kanten maar helaas ben je daar nooit helemaal zeker van dat het echt is zoals hij of zij zich voordoet. succes met je date!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100