hoe kan ik mijn vader ooit zien als hij in spanje woont en ik in nederland en ik bijna niks van hem weet ?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet in welk plaatsje hij woont en wat hij voor werk doet enz en meer weet ik eigelijk niet ik ben gisteren terug uit spanje gekomen ik zat in een hotel vlakbij het plaatsje waar hij woont maar helaas heb ik hem niet gevonden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deze weet ik niet zeker maar daarvoor zou je naar de ambassade moeten bellen. Mocht je naam en dergelijke weten. kopie paspoort geboorteplaats en tijd dan kun je misschien een onderzoek laten instellen via de ambassade. Om te weten of persoon nog leeft c.q. andere gegevens. Bellen naar de ambassade kost niet zoveel en is dus het proberen waard. Ik denk echter dat dit onderzoek niet gratis. Als geen contact met familie in het buitenland dan is er volgens mij de mogelijkheid de ambassade in te schakelen Succes

Het progamma Spoorloos benaderen is een optie

Je zou contact op kunnen nemen met het gemeentehuis (ayuntamiento) van de plaats waar je vader woont en hen vragen om het adres van je vader. Tegenwoordig beheersen zij vaak wel het engels, dus dat zal het waarschijnlijk makkelijker maken voor je. Heel veel succes met je zoektocht!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100