Omdat veel Thaise vrouwen hier meer potentie zien wat betreft carrière en een prettig leven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Prettiger leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom niet? Als het een leuke vent is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze van hutspot houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze in thailand niet zo groot geschapen zijn!( is feit verwijder de vraag maar niet)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vergunninkje binneslepen.

poehh, ik zag laatst zo'n kerel van zeker 70 in de trein zitten met zo'n jonge vrouw uit thailand (denk ik). gadverredamme zeh.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om de welvaart
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is zo een gewiekst verhaal!

Als een Thaise vrouw met een Nederlandse man trouwt, en de man denkt ik ga lekker in Thailand wonen!
Helaas kan een Nederlandse man geen huis op zijn naam laten zetten dus dat moet op de naam van de vrouw, nou dan snap je al waar ik heen wil...

De Thaise vrouw wilt niet meer en wilt scheiden, de Nederlandse man blijft berooid achter..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nederlanders slaan hun vrouwen niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ten eerste zal het natuurlijk altijd om het geld gaan. Zij denken dat de nederlandse man veel geld heeft. Maar schijn bedriegt vaak zijn deze nederlandse mannen helemaal niet rijk en hale ze hun vrouw alleen maar naar nederland omdat ze verder toch niemand kunnen kunnen krijgen en het alleen voor de seks is. Hun moeten immers ook aan hun trekken komen.