Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Andere antwoorden (9)

Omdat veel Thaise vrouwen hier meer potentie zien wat betreft carrière en een prettig leven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Prettiger leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom niet? Als het een leuke vent is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze van hutspot houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze in thailand niet zo groot geschapen zijn!( is feit verwijder de vraag maar niet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vergunninkje binneslepen.

poehh, ik zag laatst zo'n kerel van zeker 70 in de trein zitten met zo'n jonge vrouw uit thailand (denk ik). gadverredamme zeh.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om de welvaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is zo een gewiekst verhaal!

Als een Thaise vrouw met een Nederlandse man trouwt, en de man denkt ik ga lekker in Thailand wonen!
Helaas kan een Nederlandse man geen huis op zijn naam laten zetten dus dat moet op de naam van de vrouw, nou dan snap je al waar ik heen wil...

De Thaise vrouw wilt niet meer en wilt scheiden, de Nederlandse man blijft berooid achter..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nederlanders slaan hun vrouwen niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ten eerste zal het natuurlijk altijd om het geld gaan. Zij denken dat de nederlandse man veel geld heeft. Maar schijn bedriegt vaak zijn deze nederlandse mannen helemaal niet rijk en hale ze hun vrouw alleen maar naar nederland omdat ze verder toch niemand kunnen kunnen krijgen en het alleen voor de seks is. Hun moeten immers ook aan hun trekken komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding