mijn vrien wil scheiden nu heeft zijn advocaat een trouwboekje nodig weet iemand of dit inderdaad nodig is ?of liegt hij mij iets voor??

scheiden

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

of hij liegt wil ik niet zeggen.maar hij heeft echt geen trouwboekje nodig om de scheiding aan te vragen.sterkte

IKzelf ben 7 jaar geleden gescheiden en weet zeker dat je dat absoluut niet nodig hebt. Misschien dat hij dat denkt.

Hij heeft geen trouwboekje nodig maar wel registers(geboorte, huwelijk) kopie id bewijs , dat zou hij bij de gemeente waar hij getrouwd is moeten halen , maar ik kan niks vinden over een trouwboekje . Dus helaas denk ik dat hij je voorliegt, maar als hij getrouwd is en een relatie met jou heeft kan je dat ook eigenlijk wel verwachten , sorry

in het trouwboekje zit vanachter een document met je huwelijkscontract. Hier staat op vermeld onder welk huwelijkstelsel je getrouwd bent. Verder zou ik niet echt weten waarom hij het nodig zou kunnen hebben.

Ik begrijp het even niet meer. Jouw vriend wil scheiden? Van jou, van zijn vrouw? Heeft hij jou trouwboekje nodig of dus van zijn vrouw? Heeft hij dat jou verteld om over te laten komen dat het scheiden langer duurt? Of dat het daardoor niet opschiet het scheiden? mmmm Heb je een relatie met een getrouwde man? Ik vind je vraag een beetje onduidelijk! Overigens hoeven er geen 2 advocaten bij betrokken te zijn. Ik ben gescheiden zonder advocaat of bemiddelaar, ook mijn ex had beide niet. Wij zijn samen naar de notaris gegaan, om het nietig te laten verklaren. Een trouwboekje is zeer zeker niet nodig!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100