mag ik die man bellen?

Ik heb interesse gekregen in een man die ik eerst als sexrelatie zag..... vanaf de eerste ontmoeting vrijen we of er geen morgen is , super! de laatste keer dat ik hem ontmoet heb.was er naar mijn mening een echte klik ook mentaal.
ik bleef vaag en afstandelijk doen (mezelf beschermenden play hard to get), terwijl hij zei: dat hij me echt leuk vond en weer contact op zou nemen. nu zijn we een week verder en heb ik nog niets gehoord, heb ik hem bang gemaakt met mijn afstandelijke houding, heeft hij tijd nodig? eigenlijk wil ik hem een lief sms-je sturen als aanmoediging. doen of niet doen? ik wil niet dat hij zich opgejaagd voelt of de indruk krijgt dat ik hem nodig heb.
maar wil hem toch graag echt leren kennen buiten het bed.

Toegevoegd na 1 dag:
inmiddels afgesproken elkaar maandag te zien, ik denk dat ik maar eens wat duidelijkheid ga geven en vragen, en dan kijken wat er gebeurt.... toch spannend.
ben nog steeds benieuwd naar jullie antwoorden.
en heb al heel wat aan jullie antwoorden gehad.
het blijft moeilijk, de ene dag vindt je iemand geweldig en de andere keer denk je is die persoon wel zo geweldig?
het zal wel horen bij de aftast fase.
en wie gevoelsmatig de touwtjes in handen heeft.
de grote heen en weer dans.
want zeg nou zelf mannen, jullie houden van eerlijkheid maar toch ook van jagen, ik denk dat als je je prooi hebt het allemaal niet zo interessant meer is. van o.n.s naar relatie:mogelijk??????????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Ik denk altijd in extremen, dus zoiets als: wat is het ergste en wat is het beste dat er kan gebeuren als…

Scenario 1: je speelt open kaart en zegt dat je hem ook buitenbeds wilt leren kennen:
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij ziet dat niet zitten en schrikt zich een ongeluk en verbreekt het contact.
Wat is het beste dat kan gebeuren? Hij zit op dezelfde lijn en jullie leven samen lang en gelukkig.

Scenario 2: je zegt niets en blijft spelletjes spelen:
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Jij wordt verliefd op hem en hij misschien ook wel op jou, maar jullie weten het niet van elkaar. Je kunt dan aardig gekwetst worden of hij stopt ermee omdat hij gevoelens heeft maar jij afstandelijk blijft doen.
Wat is het beste dat kan gebeuren: het gaat door zoals het nu gaat.

In beide gevallen kun je hem kwijtraken. Als je open kaart speelt heb je alleen wel kans op iets moois terwijl als je zo blijft doorgaan als je bezig bent is het beste dat er kan gebeuren dat er niets verandert.

De keuze is aan jou; sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (10)

Speel alsjeblieft, open kaart !. als man snappen we niks van die spelletjes, die jullie altijd spelen:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
True
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens ; naar mannen toe kun je niet duidelijk genoeg zijn ; hints en subtiele aanwijzingen zijn aan mannen meestal niet besteed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet wel zeggen dat mannen ook niet altijd duidelijk zijn, hoeveel vrouwen zwichten niet voor de charmes van een man, laten zich helemaal versieren en als de vrouw uiteindelijk denkt eens op de avanches in te gaan dat daarna die man weer een ander schatje zoekt. Mannen kunnen net zo goed in spelletjes zijn, weliswaar niet elke man, maar zo moeten ook niet alle vrouwen over 1 kam geschoren worden.
Ik speel dit spelletje ook, en heb mezelf ook afgevraagd wat ik in zo'n situatie zou doen.
Ik zou hem gewoon bellen en vragen of hij zin heeft om mee te gaan naar het een of ander.
Gewoon puur vriendschappelijk. Ik zou er altijd rekening mee houden dat iemand buiten het bed anders is dan in het bed.
En als het uitje leuk is, dit ook gewoon uitspreken en vragen wat hij ervan vind. En weer een volgende afspraak maken.
Op een gegeven moment zal je hem toch moeten vragen of hij meer ziet in jullie.
Ik vind dat je maar zo eerlijk en duidelijk mogelijk moet zijn. Dit ook ter bescherming van je zelf. Er is niets zo naar als verliefd zijn in een sex relatie, terwijl je weet dat het van een kant komt.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zit hij wel met hetzelfde probleem...zal ik haar bellen...of toch niet.

Gewoon een leuk smsje sturen. Na een week kan dat echt wel.
Kort en bondig, om even een teken van leven te ontvangen. Aan de hand van de reacties, of juist geen, kan je zelf jouw conclusies trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje ouderwets misschien, maar... een seksrelatie? Je geeft je letterlijk bloot tot op het bot bij die man maar je durft niet te vragen of hij jou ziet zitten voor meer dan alleen spetterende seks? Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld?
Dus bel hem op en vraag of hij een stadswandeling met je wil gaan maken. Geen boswandeling, want daar komt geneuk van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahahaha ik lig in een deuk, werkelijk waar. Plus 1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pff...haha +
Toch jammer dat vrouwen vaak geen initiatief durven te tonen! Waarom wacht je op zijn reactie, terwijl hij waarschijnlijk op jou zit te wachten, maar misschien niet durft (niet vreemd, na jouw ontmoediging) Je laat het van hem afhangen, terwijl je duidelijk weet dat er een super klik is.

Weet je hoe ik aan mijn man kom? Ik heb hem op onze eerste date uit de kroeg mee naar huis gesleurd en sindsdien is hij nooit meer naar huis gegaan. We zijn nu 7 jaar getrouwd.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik krijg nog regelmatig te horen hoe fantastisch hij het vond, dat ik zo initiatief nam (ook eenmaal bij mij thuis aangekomen, maar dan hou ik lekker voor me zelf).

Ook mannen worden wel eens graag veroverd!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Stippel al zeer scherp opmerkte is dit de omgekeerde wereld.. Normaal leer je elkaar eerst kennen, en bouw je de spanning op met als eindpunt (niet letterlijk hè?) de sex. Hier ben je begonnen met de lusten, en nu zit je met de lasten..want je weet eigenlijk niets van die man, kan je hem bellen of niet?? En die man snapt al helemaal niet waar hij aan toe is, want jij bent hier de afstandelijke..jij hield de boot af terwijl hij misschien wel meer dan alleen een sexuele relatie wilde.. Wat eigenlijk verwacht je nu nog dan, ik kan me zo voorstellen dat die man zich best een beetje gebruikt voelt ( al denk ik dat sommige mannen dat juist geweldig vinden)..hij denkt dat ie enkel voor de sex is?? Tuurlijk moet je hem uitleg geven, tuurlijk moet je hem vertellen dat hij ook met kleren aan een topper is!! Kom op, pak die telefoon en bel hem op! Of stuur een lief sms-je.. Hopelijk is het nog niet te laat!!!! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil je het allebeste wensen, dat je wens uitkomt, dat die kerel dolenthousiast reageert als je belt want zelf was hij onzeker of hij jou moest bellen maar durfde niet omdat jij te afstandelijk was en hem als een seksspeeltje zag, maar helaas kan ik je met 75% zekerheid zeggen dat je die hoop maar beter kunt laten varen.

We leven nu in een tijd waarin seks en echte liefde steeds verder uit elkaar drijven, steeds meer mensen (mannen en vrouwen) zoeken seks buiten de deur als een soort spanning en aanvulling op het saaie echte leven en vluchten naar het romantische onbewoond eilandje met je stiekeme vrijer maar uiteindelijk moet je toch weer terug naar het echte leven en kunnen jullie het daar samen net zo spannend maken en blijft het dan ook zo spannend?

Ten eerste ken je hem alleen in je bed, van zijn leven buiten het onbewoond eilandje weet je helemaal niets, misschien verteld hij je wel dingen maar zolang jij dat alleen maar weet omdat hij je dat verteld kan hij je zoveel vertellen. Ik zou er helemaal niet raar van staan te kijken dat deze man naast jou gewoon een relatie heeft en misschien zelfs kinderen heeft maar gewoon naast zijn vrouw (die misschien weinig tijd voor hem heeft en hem niet elke keer kan beantwoorden in bed) een vrouw zoekt die hm wel elke keer als hij zin heeft kan bevredigen. Dan maak jij dus helemaal geen kans bij hem en kan het doodgewoon zo zijn dat als jij ongevraagd belt hem in verlegenheid kan brengen omdat hij op dat moment misschien net zijn vrouw aan het verwennen is om zijn schuldgevoel jegens haar weg te krijgen, in dat geval loop je risico op een onbegrijpelijke botte reactie waarna uiteindelijk zonder pardon opgehangen wordt en jij als "verkeerd verbonden persoontje" wordt beschouwd en de volgende dag een sms-je krijgt dat hij niets meer met jou te maken wilt hebben.

Jij hebt hem geaccepteerd om er een seksrelatie mee te hebben waar hij ook mee accoord is gegaan, (of andersom) en laat dit dan ook zo, jij hebt er alleen meer gevoelens bij gekregen maar dat is het gevaar met deze relaties....mannen kunnen hier nu eenmaal beter mee omgaan dan vrouwen, mannen kunnen seks en liefde gescheiden houden. Wordt wakker zou ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het feit dat hij na een week nog niets heeft laten horen zegt eigenlijk al dat hij buiten de seks om verder geen interesse heeft. Tuurlijk vind hij je leuk, jij geeft hem geweldige seks zo te horen. Of hij bang is voor jouw afstandelijke houding? Nee hoor anders kwam hij niet steeds weer als hij meer wil en merkt dat jij hem alleen voor de seks wilde. Het feit dat jij nu maar de 1e stap hebt genomen ondanks dat hij zijn afspraak niet nakwam kan bij hem al een kick geven...moeite hoeft hij niet te doen om jou te krijgen want jij biedt jezelf wel aan. Ik zag dat jij het sms je al gestuurd hebt, ik ben wel benieuwd of je gevoel jou niet in de steek heeft gelaten en dit kan bevestigen. Hopelijk hoor ik de afloop ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Gaan met die banaan! Stel je open(er) op en hou aub op met het spelen van spellen, die mannen kunnen daar zo slecht mee om gaan!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan me er niets bij voorstellen: een seksrelatie met een man, en verder niks.... Ik zou het niet kunnen, het 1 wel en het ander niet. Ik ben zo'n vrouw die eerst een goed contact wil, ik wil weten wie ik "aan de haak heb hangen" en dan eventueel pas een seksuele relatie. Ik laat niet zomaar aan me frunniken :) Het is waarschijnlijk een antwoord waar je denkt niks aan te hebben.
Maar, heb je je het volgende wel eens afgevraagd:
hoe denken mannen over vrouwen waarmee ze een intieme seksuele relatie hebben, zonder de verdere klik? Vrouwen die dat "zomaar" doen? Wat voor mannen doen dat?
Met je eigen antwoord kan je waarschijnlijk beter inschatten wat je zou kunnen doen nu: wil je met zo'n man wel sms-en of liever afwachten....hoeveel andere vrouwen heeft hij intussen gezien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft dat je al de voorbeeldvragen die ik geschreven had jezelf natuurlijk gesteld had, maar heb je ze ook beantwoord ?....eigenlijk krijg ik die indruk niet echt.... maar dat kan ik mis hebben. Beantwoorden, dát is moeilijk, dat is vooruitkijken, bedenken als het niet loopt zoals je gevoel nu hoopt....daarom kan ik het me niet voorstellen een seks-relatie en verder niks...wat je jezelf aandoet als het misloopt, je lijkt mij er best veel van te verwachten. En dan weer een andere seksrelatie(?) en weer....hoe noemt men zo iemand ook weer die dat dan blijft doen, seksrelatie op seksrelatie....:)
natuurlijk, je moet zelf weten wat je doet...in 2011 of 2012 enzovoort.....maar de eventuele consequenties die je gevoelsleven overhoop kunnen gooien ......achteraf....tja, dat kan mega tegenvallen. Je bent immers zelf verantwoordelijk voor de situatie waar je bewust bent ingestapt.
Ik las dat je inmiddels een afspraak hebt voor maandag.....sterkte, veel plezier, en dat zonder jezelf te verliezen. Ik hoop dat je kunt uitvinden wat je wilt uitvinden tijdens die afspraak!
Het kan natuurlijk ook gewoon allemaal meevallen en helemaal leuk zijn :)
Beste Pipl.

Hier een situatie uit de praktijk:
Ik heb ook een aantal seksuele relaties ('fuckbuddy's' of netter gezegd 'friends with benefits') achter de rug, waarvan uiteindelijk iedereen meer voor mij is gevoelen. Ik echter was emotioneel niet toe aan een relatie, maar had wel zo mijn behoeften en dat was wederzijds. Mijn intentie was het niet om iemand te kwetsen, maar uiteindelijk kreeg ik al de verwijten naar mijn hoofd geslingerd en was ik de hartenbreker. Dat heeft mij de beslissing doen maken: geen friend with benefits meer, hoogstens een keer een 'slippertje'. Maar gelukkig heb ik nu gewoon een vaste relatie waarin ik niets tekort kom + nog liefde ook!!!

Als jullie duidelijke afspraken hebben gemaakt over dat het slechts seksueel is (en de bedoeling is dat het zo blijft), dan kan ik me voorstellen dat de kans groot is dat u niet te horen krijgt wat u wilt horen.

Echter heeft u interesse in deze man en zou een seksuele relatie niet meer werken (of te wel: is niet gelijkwaardig). Ik denk dat u het beste eerlijk kunt zijn, maar hem absoluut GEEN verwijten maken.

Aan eerlijkheid en duidelijkheid heeft immers iedereen het meest. Op een gegeven moment is dat vage 'hard to get' spelletje wel mooi geweest ;-) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaan voelen bedoel ik :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OPEN YOUR EYES!!!!!!!!! :D :D :D
Die man vindt u leuk en u wilt hem leren kennen. Er achter aan dan (voordat het te laat is en voordat hij depressief is geraakt van die hard-to-get-spelletjes). Niet zo onzeker :-)