Waarom zijn sommige mannen,jongens zo ongelooflijk jaloers? Ook al heb je geen relatie met die man, jongen dan zijn ze zo jaloers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Volgens mij komt dat omdat veel mannen/jongens hun gevoel niet goed kunnen uiten en ze dus alleen met hun daden kunnen uitdrukken hoe gek ze op je zijn.

En sja, als er dan een ander in het spel komt, ga je daar dus niet over praten, maar gewoon het jaloerse vriendje uithangen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Jaloezie is een gebrek aan eigenwaarde en kan ziekelijk zijn !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat jij iets hebt wat hij zo begeert en niet veroveren kan.

Maar wat veel meer voorkomt is dat hij een gevoel van angst heeft die gevoed wordt door zijn onzekerheid. Hij wil graag contact maar durft het niet aan te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haantjes-gedrag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo mannen en jongens
vrouwen en meisjes hebben dat ook en zeker niet minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze door hun moeders verwend zijn...ze zijn gewend alle aandacht te krijgen en die niet te hoeven delen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is diegene stiekem verliefd op jou
en wil hij jouw onverdeelde aandacht.

Jaloezie is een vervelende, moeilijk uit te roeien
eigenschap die bij mannen maar absoluut net zo
goed bij vrouwen voorkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijken die mannen/jongens dan werkelijk nooit naar een andere vrouw? Gelukkig zijn niet alle mannen zo. Het heeft echt te maken met bezitterigheid en een slecht gevoel van eigenwaarde volgens mij.