Waarom zou een jongen dit doen?

Als ik het uitmaak, geen enkele emotie tonen... Geen reactie op een smsje... Terwijl ik heel eerlijk ben over de reden (ik ben mijn vrolijkheid kwijtgeraakt, en dat wil ik niet daarom wil ik stoppen). Waarom is dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is gewoon mannen-eigen. We tonen minder emotie en gezien jij het uitmaakt, krenk je zijn ego.

Het kan dat hij nog wel veel van jouw hield en misschien voelt ie zich nu gekwetst..

Hij voelt zich vernederd hij heeft niemand meer om tegen zijn vrienden te zeggen 'dat is mijn chick ' Hij schaamt zich te pletter... Gewoon even zo houden , z'n macho gedrag komt wel weer terrug!

Boos? Diep in de put? Totaal onverwacht aangekomen? Te trots? Beledigd? Misschien komt er later nog een reactie. Zo niet: Wat goed dat je het uitmaakt. Want zonder emotie kun je niet een goede relatie hebben.

Dat is waarschijnlijk 'zelfverdediging'. Ik denk dat hij het niet aan heeft zien komen en geen idee heeft hoe hij nu moet reageren, en daarom stil is. Vrouwen gaan vaak praten als ze niet weten hoe ze ergens mee om moeten gaan, mannen worden vaak stil. Probeer het eens van zijn kant te bekijken: je maakt het uit, je wil niet met hem verder, hij is verdrietig, wat moet hij nu dan zeggen?

Tja muurtje om je heen trekken om je emotie onder controle te houden. lijkt me mannen reageren dat nu eenmaal niet af met woorden of en dialoog binnenveter denk ik

Tja, en dan is er nog de mogelijkheid dat hij het ook niet meer zag zitten maar er tegenop zag het uit te maken. Misschien is ie opgelucht dat jij er een punt achter heb gezet, en is hij nu op stap met zijn vrienden. Maar leuk is het niet.

Jij hebt het uitgemaakt. Waarom verwacht je nu uberhaupt nog iets van hem? Het kan emotioneel erg heftig zijn nog contact te hebben met iemand van wie je houd, maar niet meer zo met je geliefde om kunnen gaan. Jou ex heeft waarschijnlijk zoiets van: Zij breekt mijn hart, ik wil verder nooit meer iets met haar te maken hebben. Ik had in zijn geval hetzelfde gedaan.

Ik ben geen man en dit staat in de vragen voor mannen maarja.. :P Ik denk dat je zelf de vraag het beste kan beantwoorden want jij kent hem. Was het altijd al een stille jongen? Dan kan het zijn dat hij wel emoties heeft maar die niet toont aan de buitenkant. Misschien is hij hier iets te nuchter voor. Wat heeft het voor nut als hij nu nog z'n emoties zou tonen? Hoe duidelijker je bent geweest met het uitmaken hoe minder er nog valt te zeggen aan zijn kant. ps. Ik hoop niet voor je dat je het per sms heb uitgemaakt???

Ik heb het idee dat jij het hebt uitgemaakt met een sms-je en dat is nogal onpersoonlijk. Waarschijnlijk heb jij dit gedaan omdat hij niet lief voor je was en de confrontatie niet aandurfde en het dan op deze laffe manier deed. Jij hebt het uitgemaakt omdat je niet meer samen met hem wilt leven dus waarom wil je nog een antwoord? Wat wilde je horen? Hoe erg hij het vind en hoe graag hij je terug wilt en hoeveel hij van je houdt? Wat doet dat er nog toe? Jij wilde van hem af en dat ben je nu.... Toegevoegd na 2 minuten: ik las trouwens in een reactie dat hij nooit lief voor je was en misbruik van je maakte maar dat je aan de andere kant ook niet van hem af wilde maar je maakte het wel uit? Geen wonder dat hij niets van je snapt, ik ben een vrouw en ik snap je ook niet. Jij bent echt heel onduidelijk en ik begrijp best dat hij niets meer laat horen.

Hij voelt zich als een paar schoenen dat je 1/2 keer gedragen hebt en die je nu wil ruilen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100