Waarom zou een jongen dit doen?

Als ik het uitmaak, geen enkele emotie tonen... Geen reactie op een smsje... Terwijl ik heel eerlijk ben over de reden (ik ben mijn vrolijkheid kwijtgeraakt, en dat wil ik niet daarom wil ik stoppen). Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat verwachtte je dan?
Ben je teleurgesteld dat er geen reaktie komt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij maakt uit en hij heeft t geaccepteerd, klinkt eerder alsof jij spijt hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb geen spijt maar ik vind het niet leuk dat hij me geen enkele reactie geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Zucht-... Nee, ik wilde niet van hem af...
Hij had alleen mijn grens bereikt met zijn gedrag richting mij. Ik was smoorverliefd, maar hij maakte een beetje misbruik van me... Daar heb ik een grens getrokken. En daar heb ik ook geen spijt van. Ik wilde hem alleen niet echt KWIJT... Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd aangepakt :'-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps. Heel veel mannen snappen dit soort signalen helemaal niet. Als je iets dwars zit, moet je ze het echt letterlijk vertellen en er niet van uit gaan dat ze het aan jouw gedrag wel af kunnen lezen. Als je eigenlijk nog met hem verder wil, zou ik hem dat gewoon vertellen, en er meteen heel duidelijk bij zeggen wat je dan anders wil in je relatie. Maar de kans is heel groot dat hij daar nu geen zin meer in heeft, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Stippel, bedankt voor je reactie. Ik ga echt niks meer doen of zeggen. Dat ik hem niet kwijt wilde weet ie heel goed. Maar hij heeft me dermate respectloos behandeld dat ik geen andere keuze meer zag dan deze. Het doet me wel echt heeeel veel verdriet. Gek hè? Tegenstrijdig eigenlijk, dat ik hem tóch zo mis.
Ik hoop eigenlijk dat zijn ogen open zullen gaan (zal wel niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Tjekkietjen, Soms kan iemand zelf bepalen of die te ver is gegaan of niet, dit hoef je niet persee van iemand te horen om dit te beseffen...soms moeten mensen nadenken voor ze iets doen, hardhandigheid heb ik het dan over. In hoeverre was jij hardhandig? Knijpen of slaan? Moet je dat perse horen of je te ver bent gegaan? Dat kan je toch zelf ook wel snappen in zo'n situatie? (Hierbij zeg ik niet dat jij geslagen of geknepen hebt, ik noem dit even als voorbeeld!!!)

Het beste antwoord

Dat is gewoon mannen-eigen. We tonen minder emotie en gezien jij het uitmaakt, krenk je zijn ego.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het kan dat hij nog wel veel van jouw hield en misschien voelt ie zich nu gekwetst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij voelt zich vernederd hij heeft niemand meer om tegen zijn vrienden te zeggen 'dat is mijn chick '
Hij schaamt zich te pletter...
Gewoon even zo houden , z'n macho gedrag komt wel weer terrug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boos? Diep in de put? Totaal onverwacht aangekomen? Te trots? Beledigd?
Misschien komt er later nog een reactie.

Zo niet:
Wat goed dat je het uitmaakt. Want zonder emotie kun je niet een goede relatie hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk 'zelfverdediging'.

Ik denk dat hij het niet aan heeft zien komen en geen idee heeft hoe hij nu moet reageren, en daarom stil is. Vrouwen gaan vaak praten als ze niet weten hoe ze ergens mee om moeten gaan, mannen worden vaak stil.

Probeer het eens van zijn kant te bekijken: je maakt het uit, je wil niet met hem verder, hij is verdrietig, wat moet hij nu dan zeggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet... Gewoon -iets-
:-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wat verwacht je eigenlijk?
En ben je nu teleurgesteld en heb je spijt?
Plus voor Stippel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen spijt, absoluut niet. Hij was niet lief voor me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees dan blij dat je er zo gemakkelijk van af komt. Wat wil je dan, een vreselijke scene waarna hij jou gaat stalken omdat hij het niet kan accepteren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar iets van een reactie was wel fijn geweest. Niets is wel héél weinig! Ik vind het raar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg eens eerlijk: als het voor jou helemaal voorbij is, en je rationeel ook wel weet dat je er zo goed van af komt, wat steekt je dan? Is dit niet gewoon een kwestie van ego?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Zie mijn laatste reactie op de vraag zelf...
Tja muurtje om je heen trekken om je emotie onder controle te houden. lijkt me
mannen reageren dat nu eenmaal niet af met woorden of en dialoog
binnenveter denk ik
13 jaar geleden
Tja, en dan is er nog de mogelijkheid dat hij het ook niet meer zag zitten maar er tegenop zag het uit te maken. Misschien is ie opgelucht dat jij er een punt achter heb gezet, en is hij nu op stap met zijn vrienden.
Maar leuk is het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt het uitgemaakt. Waarom verwacht je nu uberhaupt nog iets van hem? Het kan emotioneel erg heftig zijn nog contact te hebben met iemand van wie je houd, maar niet meer zo met je geliefde om kunnen gaan. Jou ex heeft waarschijnlijk zoiets van: Zij breekt mijn hart, ik wil verder nooit meer iets met haar te maken hebben. Ik had in zijn geval hetzelfde gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen man en dit staat in de vragen voor mannen maarja.. :P
Ik denk dat je zelf de vraag het beste kan beantwoorden want jij kent hem.
Was het altijd al een stille jongen? Dan kan het zijn dat hij wel emoties heeft maar die niet toont aan de buitenkant. Misschien is hij hier iets te nuchter voor. Wat heeft het voor nut als hij nu nog z'n emoties zou tonen? Hoe duidelijker je bent geweest met het uitmaken hoe minder er nog valt te zeggen aan zijn kant.

ps. Ik hoop niet voor je dat je het per sms heb uitgemaakt???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het idee dat jij het hebt uitgemaakt met een sms-je en dat is nogal onpersoonlijk. Waarschijnlijk heb jij dit gedaan omdat hij niet lief voor je was en de confrontatie niet aandurfde en het dan op deze laffe manier deed.
Jij hebt het uitgemaakt omdat je niet meer samen met hem wilt leven dus waarom wil je nog een antwoord? Wat wilde je horen? Hoe erg hij het vind en hoe graag hij je terug wilt en hoeveel hij van je houdt? Wat doet dat er nog toe? Jij wilde van hem af en dat ben je nu....

Toegevoegd na 2 minuten:
ik las trouwens in een reactie dat hij nooit lief voor je was en misbruik van je maakte maar dat je aan de andere kant ook niet van hem af wilde maar je maakte het wel uit?
Geen wonder dat hij niets van je snapt, ik ben een vrouw en ik snap je ook niet. Jij bent echt heel onduidelijk en ik begrijp best dat hij niets meer laat horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Ja oke, ik snap jouw reactie! (het hele verhaal ga ik hier niet op het internet zetten, dan zou je me iets beter snappen denk ik. Maar ik begrijp jouw reactie wel.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ps: ik hoef mijn gelijk niet te krijgen maar geloof me... Hij zat veel fouter en was nóg onduidelijker.
Hij voelt zich als een paar schoenen dat je 1/2 keer gedragen hebt en die je nu wil ruilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??