Hoe maak ik kans bij lange vrouwen?

Ik ben een beetje klein voor mijn leeftijd maar val op langere vrouwen, hoe zien ze me staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een keukentrapje mee naar de kroeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mokummer doe ff normaal joh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zien ze hem wel staan.
Beetje humor moet kunnen hoor !
amigo
13 jaar geleden
leuke avatar (gezien je vraag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet jij toevallig justin int echt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mokummer humor kan ja, maar ikzelf vind het hier even niet zo toepasselijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Velzen hoeft ook niet op zijn tenen te lopen. Gewoon een mooie kop, leuk karakter, harde werker, humor. énige vent. En klein. so what?

Het beste antwoord

Ik heb ze ook in mijn familie (indonesische roots!) En mijn oompies hebben beide hollandse 'lange' vrouwen! 2 dingen waardoor ik zeker weet dat het zo goed tussen hun klikt! Zelfvertrouwen en humor. Vrouwen willen ze zich beschermd voelen, dus ook al ben je iets kleiner, je blijft haar Tarzan. Als je dat gevoel kan uiten en je gooit er nog wat humor doorheen, zal zij nooit doorhebben dat je iets kleiner bent. (behalve als je lekker met haar wilt dansen, dan helpt de rest eromheen het jullie nog herinneren, ik moet er zelf ook nog wel eens om lachen!) Maar daar heb je lak aan, zij is van jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet er van uitgaan dat lengte geen rol speelt bij de mening van een vrouw over een man, als je hierover gaat nadenken word je alleen maar onzeker en dat is voor jou niet prettig, maar voelt de omgeving ook. Ga gewoon het gesprek aan en gebruik de charmes die je hebt en ga voor de vrouw van je dromen.

doen is de sleutel, just go for it.

Als een vrouw jou oordeelt over jouw lengte is dat haar probleem, niet de jouwe. Er is dan wat mis met haar, niet met jou. Geloof me, dat zullen er echt niet zoveel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo als je ook op blonde, donkere, dunne, brildragende vrouwen afstapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij toevallig blond bent en een bepaalde vrouw valt NIET op blond kun je hoog en en laag springen maar heb je gewoon een slechte start.

Er zijn lange vrouwen die PERSE een man zoeken die langer is dan zij zijn. Richt je daar niet op, is toch lastig denk ik, zij willen dat dan blijkbaar.

Er zijn ook zat lange vrouwen voor wie de lengte van de man niet uitmaakt of die JUIST vallen op een man die kleiner is, DIE moet je dus hebben en de vraag is dus hoe je ze herkent tussen al die lange vrouwen.

GEWOON door gezellig aanwezig te zijn en op te letten wie belangstelling lijkt te hebben, precies zoals met alle andere eerste contacten. De vrouwen die op zoek zijn naar lange mannen hebben waarschijnlijk minder belangstelling, laat die gewoon lopen (jij spreekt zelf ook een voorkeur uit voor lang).

Ik denk dat je in principe een goede kans maakt bij je "doelgroep" Als je het niet van je lengte moet hebben heb je waarschijnlijk al lang geleden geleerd hoe je ook op een andere manier indruk kunt maken in het contact met mensen, twijfel daar nu niet aan, dat kun je gewoon, dus gewoon jezelf zijn en opletten wie JIJ leuk vindt en dan kijken of ze op je reageren.
13 jaar geleden
heel wss niet xd