Ja, ik doe het zelf niet, maar ik ken iemand die had een vriend waar ze mee zoende enzo (soms zelfs verder mee ging) maar het was geen liefde, en dat soort dingen deed ze niet met andere vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de gevreesde ''Friendzone''!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen is je vriend (als in vriendschap) en niet iedereen is je vriend (als liefde). Je hebt ook neutrale contacten (zoals bv collega's) en kennissen (bv zus van een goede vriend oid.) en familie. Ook zijn er mensen die je gewoon niet kent zoals cassiere bij de supermarkt.. Dus ja er zit zeker veel tussen vriendschap en liefde.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh... Je bedoeld scharrels... One night stands....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou op een lijn neutrale contacten VOOR vriendschap en liefde zetten, en niet ertussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Gelijk heb je! Maar ik dacht ik noem het toch maar :p
Platonische liefde.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een liefdesrelatie waar geen lichamelijke liefde of begeren aan te pas komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In amerika noemen ze dit; "friends with benefits". In het nederlands nog niet zoiets gehoord. "vrienden met uh....tja voordelen?"

Zoals hier al gezegd, je kunt goed bevriend zijn met iemand, waar je geen relatie mee hebt, maar wel af en toe mee het bed induikt (of iets anders ;-), schijnt voor sommigen prima te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan heel goed. Je kan iemand heel graag mogen, meer dan in een gewone vriendschap, maar niet genoeg van hem/haar houden om een levenslange verbintenis mee aan te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, je kan ook gewoon een beste vriend hebben als meisje. of een beste vriendin als jongen, waar je gevoelens voor hebt. Maar deze gevoelens zijn gewoon niet sterk genoeg om een relatie ofzo te beginnen.