Weet iemand de naam van een site voor goedkope vliegtickets?

Ik hoordde laatst dat er een site moet bestaan voor mensen die familie ver weg hebben wonen.Iets van verwanten overzee? Kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor goedkope vliegtickets kun je altijd terecht bij cheaptickets.nl...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan waar je heen moet, dit is essentieel omdat er niet 1 site is die continu de goedkoopste is, dit blijft zoeken geblasen. Verwanten over zee heb ik niets over gehoord, zou het wel graag willen weten heb namelijk ook familie over zee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze zoon woont in de VS en ik hoordde laatst dat er een speciale site moet bestaan en volgens mij was het iets met verwanten overzee ofzoiets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de vraag uitgezet bij een vreinding van me die werkt bij een reisbureau, als zij het neit weet houdt het toch op. Ik hou je op de hoogte!
Ik denk dat je doelt op http://www.wereldcontact.nl/
Dat is een reisorganisatie waar je lid van kan worden die vroeger is opgericht om verwanten overzee makkelijker te kunnen ontmoeten. Ze zijn overigens niet persé goedkoper dan anderen, maar wel gespecialiseerd in landen waar veel Nederlanders naar zijn geëmigreerd.