Lippen aflikken?

Regelmatig merk ik dat meisjes/vrouwen hun lippen aflkken. NIet ordinair maar gewoon onopvallend.
Of dat ze het puntje van hun tong in hun mondhoek houden/laten zien.
Zit hier iets achter of verbeeld ik het me alleen maar.
Ik ben niet zo goed in subtiele signalen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zijn dat ze niet bedoeld om er iets mee te zeggen, maar gewoon droge lippen heeft. Toegevoegd na 39 seconden: Het kan ook zijn dat ze er iets mee bedoeld. Ik zelf zie niet in wát het zou kunnen zijn. Aangezien ik zelf het niet zou doen.

Ik doe dat alleen af en toe als ik droge lippen heb. Zit verder niks achter!

Ik ben een man en doe dat ook als ik droge lippen heb.Is een natuurlijk verschijnsel. Ik vind het enger dat er mannen zijn die achter elk iets een signaal zoeken alsof de vrouw daarmee iets wil aangeven. Als jij aan je ballen krabt, bedoel je toch ook niet te zeggen dat je behoeftes hebt om een koe te dekken, om maar wat te noemen. :-) Niet verkeerd opvatten he, is niet hatelijk bedoeld of zo :) Wilde gewoon laten zien hoe het zou zijn als alles wat wij doen ook op een andere manier wordt ingevuld dan bv gewoon ff jeuk hebben :-)

Of er iets achter zit? Voor iemand die er iets achter wilt zien misschien wel, maar dat is dan een vorm van projectie. Het aller waarschijnlijkst is dat de vrouw in kwestie gewoon droge lippen heeft.

Ik schijn dat onbewust te doen als ik aan het nadenken ben! Dus dat kan het ook nog zijn.

Volgens mijn Winkler Prins Lichaamstaal gidsje staat lippen aflikken voor: Hofmakerij: Zelfnabootsing, onbewuste imitatie van de seksueel gestimuleerde en ontvankelijke vrouwelijke geslachtsdelen, of Comfort: lippen hebben vocht nodig, gewoonte. Puntje van de tong uitsteken: iemand die zich concentreert op het maken van een schets of bezig is met een ander precies karweitje, kan het puntje van zijn tong uitsteken of vanbinnen tegen een wang drukken zonder dat zelf in de gaten te hebben. Sommige onderzoekers menen dat dit gebaar te maken heeft met het teken om voedsel te weigeren uit de vroege jeugd. In deze context kan een uitstekende tong wijzen op een milde afwijzing van anderen, omdat de persoon in kwestie niet gestoord of afgeleid wenst te worden.

Zelf schijn ik mijn tong op mijn lippen te hebben aks uk geconcentreerd bezig ben. Daar ben ik me niet bewust van. Het maakt me licht ongerust als anderen daar een bedoeling achter zoeken. Het is voor mij niet zo bedoeld

Bij mij is het gewoon geval van droge lippen nat maken, geen seksuele connotaties verder. Als dat wel zo is dan zie je dat meestal ook wel aan dingen als ogen en lichaamshouding.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100