Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn ouders willen mijn vriend niet!

hallo, ben een meisje van 22j en heb een "vriendje" maar het probleem is, is dat hij al werkt als elektricien, want volgens mijn moeder niet goed genoeg is( hij zou niet slim genoeg zijn)... ik ben zelf nog student verpleegkunde.
het is heel moeilijk om met mijn ouders te praten... als ik voor mijn vriend kiest dan moet ik huis uit of ik krijg geen steun meer van thuis...
ik leef tussen twee vuren...
iemand tip hoe ik dat kan aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik leef tussen twee vuren…
lekker warm toch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet echt grappig, en het is wel serieus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat boeit hun dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd niet echt grappig... wens niemand dat toe tussen 2vuren leven
amigo
13 jaar geleden
ik vind het heel jammer voor jou dat mensen die voor jou eigenlijk heel belangrijk zijn, ZO'N beperkte blik hebben. Ik wens je veel goeds en wijsheid want je bent 22, geen 12!!! Ik vrees dat je in de toekomst nog meer "aanvaringen" gaat krijgen over huizen, woonplaats en kinderen krijgen..... ik hoop dat je ouders je snel gaan zien als je volwassene die je gewoon bent
capthavoc
13 jaar geleden
Kom op zeg
ik vraag me af wat ze denken te zien
als je "vent" electricien is
tegenwoordig is dat een zeer hoog gewaardeerd beroep en vergt behoorlijk wat kennis.
simpelweg omdat ie in de bouw werkt ?
Volgens mij heb je daar tegenwoordig al een "graad" voor nodig. en het wordt goed betaald hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden