Mijn vriendin en ik denken altijd op de zelfde moment aan elkaar, met smsen bellen etc

Bijvoorbeeld. ik zit een sms te typen naar haar, word ie net verzonden krijg ik er al eentje binnen van haar, en zo is het ook vaak omgekeerd. of met bellen pak ik de tel wil ik der bellen, belt ze mijop...

WAT ZAL DIT BETEKENEN ? goeds? sleechts ?

we zijn 24 en gaan ongeveer 1 jaar met elkaa om

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
luna400
13 jaar geleden
ik zie het als positief ik heb het ook vaak met mensen waar ik dicht bij sta ,telepathie

Antwoorden (8)

Maar jij zal waarschijnlijk nog veel vaker aan haar denken, terwijl zij op dat moment NIET aan jou denkt. Alleen die momenten weet je niet. Je merkt dus alleen de momenten op dat je wel aan elkaar denkt. En aangezien jullie veel aan elkaar denken, zal het best vaak gebeuren dat dit op hetzelfde moment is, maar dus nog veel vaker terwijl er maar 1 aan de ander denkt.
Volgens mij betekent het alleen maar dat jullie veel aan elkaar denken en dat is natuurlijk een goed teken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GE-NI-AAL!
Dat heb ik ook heel erg met een vriendin.
Tja, het is maar wat je gelooft.
er zijn mensen die zeggen dat jullie band ZO sterk is, dat jullie elkaar kunnen aan voelen.
Ik denk niet dat dat negatief is.
Als ik het zo lees zou ik denken dat jullie band inderdaad gewoon heel sterk is.
Enjoy it! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat betekent gewoon dat jullie in dat jaar elkaar zo goed hebben leren kennen dat je weet wanneer de ander tijd heeft voor een sms of telefoontje.
Of je doet het zo vaak per dag, dat het wel gelijk moet vallen
13 jaar geleden
Dat het tijd wordt dat jullie gaan samenwonen. Scheelt nl in de sms kosten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihihi
Kristal
13 jaar geleden
;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha. Ik vind hem wel goed! +1! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha!!!
Volgens mij betekent het dat jullie in hetzelfde energieveld zitten. Dat jullie gelijkgericht zijn. Het is een mooie ervaring. 't Lijkt mij een teken van goede vriendschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha. Heel herkenbaar. Mijn vriend en ik zeggen altijd tegen elkaar: TELEPATHIE! :D

Maar denk dat het gewoon puur toeval is, hoor. Als je zo gek op elkaar bent, ben je altijd wel met elkaar bezig, dus heb je ook vaak dat je aan elkaar denkt. Je hebt dan die sterkte behoefte om iets van haar te horen en zo ook andersom. Dus wat doe jullie? Jullie grijpen gelijk naar jullie mobiel! :D

Toegevoegd na 3 minuten:
'Dus wat doeN jullie?', bedoel ik.

Jullie band is gewoon heel sterk! Zoiets voel je gewoon aan! En dat is juist GOED toch! ;) Geniet er van! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik noem het telepathie. Hierin kun je jezelf ook trainen, verder ontwikkelen dus. Het gebeurd vaak met een goede vriend of vriendin, of ouder of ander familielid, omdat je gevoelsmatig dichter bij deze personen staat, en er dus makkelijker contact mee maakt, omdat je zelf ook open staat.

Op deze sites vind je wat info en oefeningen.

http://nl.odemagazine.com/doc/0028/dat-had-je-gedacht/

http://home.wanadoo.nl/mdkeizer/paranormaalenzo/telepathie.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent dat jullie behoorlijk veel aandacht voor elkaar hebben.
Er zullen dus ook heel veel momenten zijn dat je aan haar denkt, maar even niet sms't of belt.
Maar omdat jullie er allebei nogal druk mee zijn, valt het vaak samen. Dat is toch leuk?
Dat is in ieder geval niet slecht.

Verder betekent het niet dat telepathie niet bestaat, maar in de meeste gevallen gaat het toch echt om toeval.