ben ik lesbisch?

ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een toneelstuk en heb daar ontzettend veel lol gehad. maar nu heb ik een probleem. er is daar een actrice die ontzettend knap is. haar gezicht was mooi, haar haren waren mooi, haar lijf was mooi, hoe ze deed was mooi, hoe ze praatte was mooi. alles van haar was mooi. maar ik ben een onschuldig meisje van 12 jaar.... ik keek er naar uit om haar te zien, ik zocht foto's van haar op het internet. ik wilde er net zo uitzien als haar, net zo doen als haar. mij haar zit anders, ik heb andere kleding stijl en ik doe heel anders. ik hou ineens heel veel van lolly's omdat zei dat ook lekker vind. als ze tegen me praat krijg ik een heel warm gevoel van binnen. ik wil later ook actrice worden, zei is mijn grote voorbeeld. maar het voelt als verliefd! wat nu!? ik ben ontzettend onzeker, ik heb nooit een eigen stijl gehad, ik wil er altijd uitzien als andere, kunnen jullie me alsjeblieft helpen!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

je kan iemand zien als je grote voorbeeld, deze persoon bewonderen, er helemaal door ingenomen worden, idolaat zijn, van je pad raken, overdonderd zijn, aanbidden en ook nog eens verafgoden.

dat maakt je nog geen lesbi! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is verafgoden(en nog bedankt voor je reactie:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoiets als het gevoel dat je voor iemand op je knieën wil gaan en zijn of haar voeten wil kussen, wanneer iemand de hele wereld voor je betekend en andere dingen minder belangrijk zijn. en geen dank hoor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow oké thnx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no thanx again :)
Het klinkt mij in de oren alsof je haar heel erg bewondert. Dat is niet hetzelfde als verliefd zijn - alleen als je 12 bent, is dat verschil nog niet erg duidelijk, de vlinders in je buik lijken hetzelfde.
Geniet gewoon van dit gevoel, en later ontdek je vanzelf wel of je lesbisch bent of hetero of bi - alle varianten zijn prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde met de economie, maar goed daar kun je denk ik niet verliefd op zijn. Verder nooit verliefd geweest dus ja. Ik zeg het zou kunnen, maar ik denk dat het bewondering is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 12, je staat nog aan het begin van het ontdekken wie jij nu eigenlijk bent op seksueel gebied. Je zult waarschijnlijk wel eens warme gevoelens voor jongens en voor meisjes krijgen.

Meestal wordt pas wat later duidelijk of je op jongens, meisjes of allebei valt. Maak je geen zorgen, het is zoals het is en je ontdekt het vanzelf.