Je ex terug krijgen, hoe kan je dat het beste doen?

Het is sinds zaterdagavond over tussen m'n vriend en mijn. Zondag had hij heel veel spijt en wilde hij bij me terug, maar daarna bleef die toch thuis, nu mist hij me nog steeds. Maar op de een of andere manier zegt hij niet dat hij me nu terug wil, we praten samen heel veel over school, werk en wat we in het weekend doen, maar wil zo graag bij hem terug, het is uit gegaan omdat hij me meer als vriendin zag zei hij maar hij moest heel veel huilen, dus is er een manier om bij elkaar terug te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

nou ik zou eerst maar eens de situatie inclusief ex-lief aankijken.

-meneer zegt je eerste als vriendin te zien
-vervolgens maakt ie het uit
-om een dag later vreselijke spijt te hebben van zijn beslissing

niet echt het type wat stabiel te noemen is, dus wie zegt dat meneer zijn mening over een dag of een week niet weer omslaat als een blad aan een boom?

tot die tijd hoef jij niet als jojo te fungeren lijkt mij, en op afroep of al surfend op meneer zijn moods hieraan te voldoen.

ff de kat uit de boom kijken, laat hem maar nadenken over wat ie doet en heeft gedaan. kan hij bedenken wat je WEL voor hem betekent, en laten zien of hij ondanks zijn onberekenbare gedrag jou nog steeds waard is.

laat HEM maar de moeite doen in en voor een situatie die HIJ heeft gecreëerd.
als je hem niet kan peilen vraag hem dan om samen wat te gaan doen maar bewaar een zekere afstand.
wedden dat hij wat laat merken of los laat waar jij uit op kan maken hoe hij tegenover de situatie staat.
doet ie dit niet kan je hem er gewoon naar vragen: is dit nu echt wat je voor ogen had met je beslissing?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hard to get spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het even de tijd geven. Door zoveel met hem te blijven praten blijft hij je zien als een goede vriendin en dat wil je juist niet, je wil z i j n vriendin zijn. Neem daarom wat afstand van hem, zeg eens dat je op het moment dat hij belt geen tijd hebt omdat je uitgaat met een vriendin b.v. en wacht eens een poosje af hoe dat gaat. Hoe moeilijk dat ook voor je is, door zo weinig mogelijk contact te hebben zal hij gaan nadenken of je wel of niet heel veel voor hem betekent. Sterkte hoor