Wat moet je doen als je een cadeautje bent vergeten te kopen voor je zus?

Ik wou eigenlijk vandaag een cadeautje voor haar kopen omdat ze morgen jarig is, maar ik was het helemaal vergeten en we gaan het morgenochtend bij het ontbijt vieren! Help! Iemand tips?

Toegevoegd na 2 minuten:
En ze gaat morgen uit school meteen naar amsterdam om het te vieren met vrienden en zal rond 3/2 uur 's ochtends thuis zijn. Ze word morgen 17.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Maak er een grapje van; geef ze een 'mummiepak' .
Er zijn vast nog wel een paar toiletrollen in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als ze op vrijdag jarig is, neem ik aan dat het er 's avonds een (bescheiden) feestje plaats vindt. Een goed moment om alsnog je cadeautje te geven, welke je morgen overdag kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak op je pc een leuke tegoedbon voor
een etentje, avondje samen stappen een high tea
Of voor het opruimen en schoonmaken van haar kamer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef haar morgen bij het ontbijt een gesloten envelop, heb je toch nog een cadeautje voor haar. Eventueel oppimpen met stickers en lintjes en klaar is je cadeau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan blijft je niets anders ovver dan geld op een leuke manier te geven. Kan ze zelf iets kopen of bij elkaar leggen voor iets 'groters'.
Kijk eens op deze site om het leuk te presenteren.
Ziet ze toch dat je ermee bezig geweest bent!

http://www.videopedia.nl/index.php?do=v&id=134

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.videopedia.nl/index.php?do=v&id=230
Nog een idee!
amc
13 jaar geleden
pak het kledingstuk/paar schoenen/tas die ze altijd van JOU wil lenen mooi in en doe er een briefje bij:

te leen TOTDAT ik een echt kado voor je heb gekocht!!
13 jaar geleden
een tegoedbon om wat te eten ergens of te winkelen, een bioscoopje.... noem maar op