Wat moet ik met een SMSje: 'Ik voel me echt heel fijn bij jou... Thanks for being in my life!'

Dat kreeg ik in een SMSje van een vriendin van mij die ik al jaren ken en die ongeveer 1,5 jaar nu een relatie heeft met een vriend van mij.
Maar die relatie gaat niet meer zo goed, en zij en ik heb altijd lol maar kunnen ook serieus praten, gewoon voelt fijn aan.
Nou was ze hier met haar vriend en toen ze weg gingen stuurde ze mij dus een sms met: 'Is het weird dat ik liever dicht bij jou zit? Niet om cheezy te doen of dat ik er iets mee wil zeggen maar ik voel me echt fijn bij jou... Thanks for being in my life!'

Tips?

Thanks..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Heel mooi als je zo'n sms krijgt , iemand die om je geeft , aan je denkt , en wie weet misschien in de toekomst je leven deelt . Succes !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha bedankt! En bedankt allemaal voor de antwoorden, ik ga het gewoon afwachten en rustig aan doen..

Andere antwoorden (7)

Ze wil er niets mee zeggen, dus doe er ook maar niets mee. Zij heeft een relatie met je vriend en dat is een reden te meer om er niets mee te doen. Koester deze vriendschap en laat het daarbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tip?

Laat haar weten dat je haar leuk vindt, maar er geen zin in hebt om je te mengen in haar huidige relatie.

Wacht netjes tot ze haar relatie met haar huidige vriend beëindigd heeft, en laat haar daarna eens weten hoe leuk je haar vindt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een uiting van een goede vriendin die jullie vriendschap heel waardevol vindt en dat ook zegt. Dat is mooi.
Eigenlijk wordt er veel te weinig verteld aan de dierbaren om je heen wat je voor hen voelt. Dus zie dit als een kadootje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit haar woorden blijkt dat ze 'steun' zoekt. Geef haar dat ook zonder opdringerig te zijn, de tijd zal het leren of ze liever bij jou zit.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koester het! Dit is toch het mooiste compliment dat iemand kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie vriend van mij zei laatst ook dat hij zich fijn voelt bij mij omdat ik altijd voor hem klaar sta en hem ook door de meest nare tijden heen heb geholpen en hij zei ook dat hij blij was dat hij mij kent
Kortom je hoeft er niks achter te zoeken want echte vrienden houden gewoon van elkaar omdat ze altijd voor elkaar klaar staan
ze is gewoon blij dat jij kan accepteren dat zij een relatie heeft met een vriend van jou want veel mensen willen daar nogal eens moeilijk over doen
Veel vrienden bijvoorbeeld verliezen elkaar als de een
een relatie met iemand van buitenaf begint (dan merk je namelijk ineens dat je vriend(in) minder tijd heeft voor je
maar het kan ook voor komen dat je vriend(in) een oogje laat vallen op een vriend(in) van jou en meestal onstaan daaruit de grootste ruzies met als gevolg een breuk
houden van elkaar is heel normaal ondanks dat veel mensen direct gaan steigeren bij de woorden wat hou ik toch van jou of wat voel ik me fijn bij jou
terwijl het juist alleen goed bedoelt is
Houden van hoeft niet altijd te betekenen dat iemand helemaal smoor op je is ofzo
Maak je maar geen zorgen en blijf vooral zo voor haar klaarstaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel vrouwen zoeken een "harts" vriend die écht als vriend kan zijn en die niet probeert haar seksueel te beinvloeden.

Maar ja , de aantrekkingskracht tussen vrouw en man blijft er óók.

Ga bij jezelf te rade of jij voor haar die "beste "vriend kan zijn , die het fijn vindt als zij in een nieuwe relatie met een ander haar geluk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehm tja ik ben al een vriend van haar sinds we 11 zijn.
En die spanning is er geloof ik wel aangezien ze ook zegt: 'Dat ik liever dicht bij jou zit?' Liever dan wie? Dan haar vriendje?
En ze zit idd vaak vlak op mij/dicht en is ook vrij handtastelijk.