Is ergens na te gaan hoeveel Nederlands/Russische huwelijken hier in Nederland bekend zijn?

Ik ben getrouwd met een Russische. Omdat het toch wat bijzonder is ben ik gewoon benieuwd naar het aantal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou het bij de IND kunnen vragen, maar of ze je die informatie ook daadwerkelijk zullen geven, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in een plaats van ongeveer 40000 personen.Ik was getrouwd met een vrouw uit Oekraine.Ze had veel kennissen hier die daar ook vandaan kwamen.Dnk 20-25 personen.Dus het is niet zo bijzonders meer.Nu ben ik getrouwd met een Thaise en hetzelfde verhaal.We leven in een multicultureel land.Voor mij is het bijzonder om nog een (echte) nederlandse te ontmoeten.