hoe hou ik een afstand relatie goed in stand???

ik heb verkering met een meisje die best ver weg woont van mij af, maar hoe kan ik die relatie goed in stand houden???iemand tips??

alvast bedankt,

rico

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Hangt af van de afstand. (40km of juist 140/verder)

- Lief zijn via MSN
- Bellef, zodat je elkaar toch nog kan horen, is overigens ook beter communiceren dan via MSN.
- Webcam, elkaar zien geeft voldoening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorgen dat je op watvoor manier dan ook contact met haar blijft houden. inderdaad msn/skype/mobiel en zoveel mogelijk ook met elkaar optrekken/in gesprek blijven en genieten van de dingen die je wel hebt!

De momenten die je samen doorbrengt (al dan wel of niet in levende lijven) koesteren en telkens terughalen.

Liefde is een keus en afstand is overbrugbaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
`Uit het oog,uit het hart`, is een bekent gezegde!

Dus geef haar alle aandacht die je haar kunt geven. Regelmatig bellen dus. Stuur haar emails, en ook een ouderwetse brief kan nog steeds van grote betekenis zijn.

Laat haar eens via Internet een presentje sturen, als verassing. Dat kan van alles zijn; een bos bloemen, een dvd, een cd en wat je verder maar kunt bedenken.
Hoeft niet duur te zijn; het gaat om het gebaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skype is ideaal voor een relatie op lange afstand.
Gecombineerd met een webcam kun je elkaar elke dag spreken en zien.
Probeer iets te vinden dat jullie samen kunnen doen (bijvoorbeeld een online game samen spelen).
Dan kun je nog iets samen doen, in plaats van alleen naar elkaar staren en wat praten.
13 jaar geleden
Om te beginnen: Bekijk hoe lang je op afstand blijft.

Zelf heb ik 2 jaar op > 500km van mijn partner en een jaar > 20000km weg gezeten. [Nu zijn we alweer bijna 3 jaar happy getrouwt en wonen in een huis.]. Dan zie je elkaar niet veel. Dat is een vervelende situatie die alleen te overbruggen is als je weet dat er een betere situatie aan komt. Besluit samen op welke termijnn je een situatie wilt hebben dat je in dezelfde stad zit (bv studie oid). Dan blijft het een situatie die je kan overzien.

Daarnaast: Vertrouw je partner. Ga niet meteen wantrouwen als je 3 keer dezelfde naam hebt gehoord. Je partner heeft een eigen leven, en kan niet elke zaterdag avond op de bank aan de chat zitten. Uiteraard: Dit vertrouwen moet beide kanten op bestaan

Tenslotte: Heb regelmatig contact. Via skype / MSN / Yahoo kan je prima video-chatten. Afhankelijk van je leeftijd kan je hier een sexuele component in brengen. Bv door het elkaar sturen van leuke verassingen, die je dan draagt als je elkaar ziet. Maar ook via het elkaar beschrijven van eventuele fantasien ed. Zorg ervoor dat je wel beiden hiervoor open staat.

Tenslotte: het zijn de kleine dingen. Dus als je weet dat je partner een belangrijk iets heeft, en je kan er echt niet bij zijn, zorg vor een kaartje (Een echt kaartje) een cadeautje, een bloemetje etcetc. Een flesje wijn late bezorgn hoeft helemala niet veel te kosten, maar levert wel erg veel credits in je relatie.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon veel bellen,sms-en,hyven,msn-en,webcammen,enz.
Manieren genoeg joh!
En verstuur bv leuke e-mailtjes met leuke attachments erin enzo.
succes!

Toegevoegd na 57 seconden:
o ja,of nodig d'r uit om s een keer te komen logeren bij jou,dat vind ze misschien ook heel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in zo een situatie heb ik ook eens gezeten. maar ik ben nu eindelijk na een en een half jaar wachten hier bij mijn geliefde. het heeft heel wat liefde, begrip, communicatie en..wat geld gekost ;) m.a.w. je moet haar gewoon elke dag opbellen,ook al is het 5 min. en op verschillende tijdstippen (dat doet haar zeker goed), sms en mail hoeveel je van haar houd en mist, stuur haar op een of ander dag ook een leuke pakketje op met haar favo spulletjes..verassingen zijn altijd leuk en het bewijst je liefde voor haar.

houd zij van muziek,? draai een leuk nummertje af,zing mee en vertel haar dat je echt aan haar moet denken als je naar het nummertje luistert.
communiceer..want afstandsrelatie zorgt soms voor jaloezie en misverstanden. Praten over hoe je dag ging,dat het druk was, dat je dan alleen aan haar dacht..

hoop dat ik je hiermee genoegen kon doen.
succes verder!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm..
probeer haar inderdaad zoveel mogelijk aandacht te geven. dus haar regelmatig smsen bellen en met haar praten op msn. lief voor haar zijn en haar laten merken dat je om haar geeft is meer dan genoeg.
veel succes ermee !