Te vlug in een relatie: Slecht of niet?

Daarmee bedoel ik eigenlijk: Wat snel begint eindigt dat dan ook snel? Ondanks dat je elkaar kort kent, wel veel weet van elkaar en je dus weet dat het goed kan gaan.

Goed nieuws; De jongen en ik hebben uiteindelijk besloten toch een relatie aan te gaan ;) Bedankt voor de reacties!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt eraan. Mijn (nu) man en ik woonden na een maand al samen. Maar we hebben in het begin vooral veel gepraat met elkaar. En meteen van elkaar geaccepteerd hoe we zijn en het rugzakje, gevuld met ons beider verleden, eerst leeggeschud en afgetast hoe we daar tegenover stonden. We zijn inmiddels bijna negen jaar bij elkaar en nog steeds gelukkig, omdat we enerzijds erg gehecht zijn aan elkaar en anderzijds elkaar ook de ruimte geven voor onze eigen dingen.

Mn vriend en ik zijn vandaag 13 maanden bij elkaar. En we leerden elkaar 13 maanden geleden kennen. Het ligt helemaal aan de persoon zelf en of die bij je past. Je moet maar geluk hebben dat je ook echt een goede partner hebt gevonden en anders kom je er snel genoeg achter ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100