Hoe kan ik merken dat mijn vriendin vreemdgaat?

Ik merk dat ze wat afstandelijk is, maar ik kan er niet precies de vinger op leggen wat er aan de hand is. Ze zegt dat ze een leuke collega heeft op het werk. waarmee ze mailt.

Weet jij het antwoord?

/2500

merken is lastig. Je kunt het vermoeden maar zeker weet je het pas als je het ziet of als ze je het verteld. Vraag gewoon waarom ze afstandelijk doet. Vraag of ze nog om je geeft. Vraag heb je een ander enz

Volg je gevoel! Weet je zeker dat ze vreemd gaat, of heeft ze gewoon leuk contact met die collega? Het beste is het haar op de man af te vragen.

je moet er gewoon met haar over praten. want als ze zegt dat ze een leuke collega op werk heeft dan hoeft het niet direct verkeerd te zijn maar het kan wel verkeerd zijn als ze er de heletijd mee mailt.

als ze ineens veel moet overwerken... veel smst..afspreekt met "vriendinnen" en je minder aandacht geeft...

Wat doe je moeilijk, je moet het haar gewoon vragen dat is de kortste klap. Als je het probeert uit t vinden verlies je heel wat tijd en maak je je misschien onnodig zorgen.

Vreemd gedrag, anders als anders, je kunt de vinger er niet opleggen, ze is misschien angstig, verzint smoezen, liegt, je voelt zelf dat het niet klopt (en ja echt waar volg je gevoel, ik heb dit NIET gedaan met gevolg dat ik pas járen later erachter ben gekomen, vreselijk!).

als ze minder aandacht aan je gaat geven, het haar niet uitmaakt waar je mee bezig bent en wat je doet etc..

Vertrouw op je gevoel. Mijn gevoel heeft mij nooit in de steek gelaten in dezelfde soort situatie's.

GEEF HAAR EEN ZUIGZOEN!

Volg je intuitie klinkt raar maar je buikgevoel zal zeggen dat er iets mis is terwijl de realiteit het anders zegt... Ze zegt ik zie je graag en bedrieg je niet maar in je buikgevoel voel je dat ze later thuis is dat ze minder affectie is dan is er iets aan de hand.. Let op haar acties en niet op haar woorden... Ze kan zeggen ik zie je graag maar als ze je niet aanraakt of veel kust tsja... Zou het niet oprecht vragen ik zou zelf ook wat afstandelijker gaan doen.. Dan heb je grote kans dat ze komt vragen wat er is of zelf ook meer affectie geeft en dan kan je het zeggen... Hoe meer jij nu je best gaat doen of bang bent dat ze vreemd gaat gaan gaat dit gebeuren self selffulfilling prophecy.... Ze zeggen altijd wees jezelf dit klopt wees niet jaloerser of juist kwader,.. Anders zorg je er nog echt voor dat ze vreemd gaat omdaat ze je jaloers en kwaad gedrag beu is en ze nu toevallig een leuke collega heeft...

Oei, kijk uit met 'denken' dat je vriendin vreemd gaat. Mijn vriendin denkt ook wel eens dat ik vreemd ga, en poogt soms een hele dag te controleren door tijden en activiteiten te combineren. Ik ga niet vreemd, maar ga me beslist ook niet verantwoorden waar en hoelaat ik ergens was en met wie. Hoewel we al jaren een relatie hebben en twee kleine kinderen, noem ik haar nog steeds 'mijn vriendin'. Ik wil vrij zijn en met iedereen kunnen omgaan zoals ik dat wil. Jaloezie van de partner kan dan fataal zijn. Oordeel dus niet te vlug!

vraag het gewoon verandert er niks moet je tog op meer dingen Letten vreemdgangers zijn afstandelijk als je intiem bent en de persoon in kwestie heeft opeens geen zin meer en dan heb ik t niet over 1 keer maar 8 van 10 keer dan kan je er wel beetje vanuit gaan dat ze vreemd gaat en anders vraag je of je de collega kan ontmoeten mischien schrikt t af of vragen of je de mail mag nakijken als t niet mag ja dan krijg je nog meer twijfels dan is t ff tijd om ff te spieken in haar emailtjes je kan haar ook van t werk ophalen of ff mee wandelen naar binnen ja smst en belt ze er ook mee dan zijn ze wel erg close .dit zijn dingen die je kan doen en t kan merken t hoeft niet altijd zo te zijn mischien is t flirten en meer niet of gewoon vriendschappelijk maar t is altijd goed om werk niet mee te nemen naar huis.

Aan een vriendin kun je gewoon zeggen wat je voelt. Als ze niet helemaal open is voor jouw gevoel, wil ze het dus niet met je delen. Ik zou dan een klein stapje terug doen. Wacht het even af. Misschien is het tijdelijk en hoor je het later wel. Echte vriendschap kan dit wel aan.

Niet te veel naar vragen... dat leid nergens naar. En ook nog eens vaak averechts. En doe niets om te voorkomen dat ze vreemd gaat. Ze zal vanzelf wel keer door de mand vallen als het zo is. En dan dumpen en niet meer aan denken. Zo iemand is je leven niet waard. Je moet je ook maar bedenken... wat zij kan.. kan jij ook. Waar maak je je zorgen om. Als zij het risico wilt nemen om jou te verliezen.. dan doet ze toch maar. Dan zul je later vast en zeker iemand vinden die velen malen leuker is. En zal zij vast nog wel eens spijt krijgen. Als je met die gedachte lekker je relatie doorloopt sta je er veel releaxer in lijkt mij. Sterkte!

misschien is het niets maar vraag het haar ook dat je er over in zit misschien? en als ze maild met collega die erg leuk is zou je toch ook eens op je pc kunnen kijken of er iets staat in gespreksgeschiedenis?

Hoi. Natuurlijk is het mogelijk dat ze romantische gevoelens voor die leuke collega heeft gekregen. Bespreek met haar dat je je zorgen maakt om die 'leuke collega' van haar. Vraag aan har hoe leuk ze hem vindt en of je je zorgen moet maken. Leg haar uit dat je bang bent haar kwijt te raken. Haal ook in ontspannen sfeer eens met haar de herinneringen op aan de tijd dat jullie elkaar voor het eerst leerde kennen, want dan kan ze de romantische gevoelens voor jou weer opnieuw gaan voelen. Het belangrijkste is dat ze open kaart speelt en jou eerlijk vertelt wat ze voor die collega voelt, zodat je weet wat jouw plaats is in haar hart.

Bronnen:
http://weet.wikidot.com/ik-wil-mijn-ex-ter...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100