Hoe laat je iemand merken dat je haar leuk vindt zonder je op te dringen?

Ik vindt een meisje heel erg leuk, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet laten merken zonder dat ik mij op dring bij haar. Heeft iemand voor mij tips, ik ben namelijk best wel een kneusje wat dat betreft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (8)

zeg het met bloemen...
of met een dooje chocolade..bv merci..
dat werkt altijd...

Toegevoegd na 26 seconden:
doosje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er een beetje aan hoe je bent.. ik vind het altijd erg fijn om een goed gesprek te hebben met meisjes, duurt wat langer maar werkt vaak wel..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag haar om mee te gaan eten een keer, of naar de bios gaan. een knipoog geven werkt niet hoor...Gewoon op de man af vragen werkt nog altijd het beste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een keer iets leuks met haar doen en vertel haar gewoon dat je haar leuk vind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slopotje in de eerste plaats ben je geen 'kneusje', dáár gaan we van uit!

En voor de rest: Doe normaal, gewoon helemaal normaal.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste;
Ken je haar al een beetje? Zijn jullie ook al een beetje close vrienden?
Of ken je haar niet zo goed, en ben je gewoon verliefd op haar?
Als je haar al goed kent of als jullie gewoon al (goeie) vrienden zijn, kan vragen om een x te chillen of gewoon af te spreken. Als je dan een leuk gesprek aan het voeren bent kan je bijvoorbeeld zeggen; Zeg ehm..ik ehh vind je eigenlijk zeg maar best wel leuk..
En als dit niet het geval zorg dan dat je haar eerst beter leert kennen.
Zeg hoi elke keer als je haar tegen komt in de gang ga naast haar zitten in de klas..
MAAR:
Natuurlijk wat jezelf ook zei, dring je niet heeul erg op!

Hopelijk heb je hier iets aan (:
Ik ga nu Frans leren ):

Toegevoegd na 53 seconden:
Suc6!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer gewoon 'contact' te hebben, hoe vaker je contact met haar kan hebben hoe groter de kans is dat het contact iets langer duurt en je meer kan zeggen. Probeer ook uit te vissen of je haar kan helpen met iets, als dat zo is probeer dan dat op een zeer subtiele manier te doen: niet botweg hey x, ik ga je daar even mee helpen... Iedereen vindt het leuk dat iemand attentvol is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De klassieke manier is (was) om een vriend of vriendin van je het haar te laten vertellen, dat je haar dus leuk vind.

Ik weet niet of dat nog werkt, wel makkelijk.