Als je iemand op GV onwijs knap vindt, hoe kun je dit dan subtiel laten weten?

Toegevoegd na 35 seconden:
Iemand van het vrouwelijke geslacht.

Toegevoegd na 2 uur:
Dank jullie wel iedereen!

Ik heb genoeg ideeën en tips.

De persoon is ook geraden dus ik ben ook iemand een doosje bonbons schuldig...

Ik zal later op de avond een beste antwoord kiezen, ook al zijn alle antwoorden goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is mijn geheimpje :)
Kimath
13 jaar geleden
Ik word wel nieuwsgierig wie dat dan is. En hoe kun je zien op GV of iemand knap is? Dit kan toch alleen als diegene een foto van zichzelf als avatar heeft, en dan kun je nog niet zeker weten of die persoon er wel echt zo uit ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let op, soms staan er foto's van celebs als avatar. En niet van de persoon zelf dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is 't MinsaChan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmm, nee :) Die is ook een beetje te jong voor mij. Dat zou wel heel fout zijn.
Cryofiel
13 jaar geleden
Bedoel je knap van uiterlijk, of bedoel je hoogintelligent? Als het het eerste is, hoe weet je dat die persoon een foto van zichzelf als avatar heeft gebruikt? Hoe weet je of die persoon echt een vrouw is, of zich alleen voordoet als vrouw? It's the Internet, you know... Tot slot zou je kunnen overwegen om die persoon dit niet subtiel te laten weten, maar om gewoon expliciet te zijn - misschien stelt ze (?) dat wel meer op prijs dan een subtiele hint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel, het kan allemaal natuurlijk maar ik denk dat ze echt een vrouw is en echt degene op de foto is. Zo niet dan merken we dat snel genoeg toch. Knap van uiterlijk...
Cryofiel
13 jaar geleden
Heb je in haar profiel gekeken of ze daar ook heeft aangegeven dat ze een vrouw is? mmm heeft een foto van een vrouw, maar is een echte man. Die knappe vrouw is zijn favoriete zangeres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even voordat er misverstanden ontstaan; ik lijk niet op mijn afbeelding. Dus mocht het over mij gaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar eh..wie is t nou??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o haha ik zie het al...ja die is inderdaad heel knap
Cryofiel
13 jaar geleden
Oh? Ik zie nog niets. isyor? dutchmonique?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Is toch duidelijk dat Raamklaza gevallen is voor mijn babyfoto :)
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik dacht dat ik er ook wel knap uitzag met mijn sjaal, hoed en bezem. Weer een illusie armer... :-(
Cryofiel
13 jaar geleden
Overigens, raamklaza (waar komt die naam trouwens vandaan?)  --  kijk je wel eens rond op GVF? Daar zijn video's gepubliceerd van een zingende en swingende novembergraye.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt me wel tegen dat ik nog steeds geen pb'tje heb...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Stippel: Hoezo?? Jij hebt duidelijk geen foto in je Avatar. Ik daarentegen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas op bierdopje, anders stuur ik mijn papa op je af, je hebt vast wel eens van hem gehoord, hij heet Bokito
Cryofiel
13 jaar geleden
Enneh - wat heb je nou liever 's nachts tegen je aan liggen: een ijzig koude sneeuwpop of een heerlijk warm aapje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Het is hier zo koud, ik kan glassnijden met m'n tepels" (Sorry, ik kon het niet laten...)
Cryofiel
13 jaar geleden
Het spreekwoord "op ieder potje past wel een dekseltje" in de praktijk gebracht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's morgens wakker worden in een plas water...
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik ben toch echt elke ochtend mijzelf, hoor. Droog en wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het ook meer over wat er naast Bierdopje ligt als hij met een sneeuwpop het bed in duikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat hoeft toch niet? Galant als ik vermoed dat jij bent, draag jij de sneeuwpop over de drempel direct je bed in :) En mits een sneeuwpop goed gemaakt is, kan deze ook prima in liggende toestand verblijven.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik voel mij gebruikt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, alleen jammer dat je zo gevoelloos wordt als je te lang op de koude sneeuw ligt... nee, dan mijn zachte, donzige apenhuidje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cryo: Het is duidelijk, je smelt voor hem :D
Cryofiel
13 jaar geleden
@C4th, voor jou zou ik net zo hard smelten.
Cryofiel
13 jaar geleden
@Bierdopje, dat ligt aan de vlooidichtheid van C4th's vacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bierdopje: Maar voordat wij apen met elkaar het bed in duiken, gaan we elkaar eerst vlooien, dus dat jeuken zal wel meevallen als je goed je best doet. @Cryo: Dank je, ik ben weer helemaal blij !
Cryofiel
13 jaar geleden
@C4th, ik dacht dat jij alleenstaand was. Dan heb je dus een hoge vlooidichtheid in je vacht. Wat overigens weer betekent dat je niet meer alleenstaand bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cryo: Er is inderdaad nog steeds een vacature voor een plukker :)

Het beste antwoord

Je zou tussen neus en lippen door een iets gevatte opmerking kunnen maken in een reactie op die persoon, waarin je dit laat merken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel dat vind ik echt een goed antwoord uit een geweldig brein ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Is dat een iets gevatte opmerking in een reactie op mij? ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar met een knipoogje er achter :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat moet het mínder verdacht maken? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om alle twijfel weg te nemen: De dame in kwestie heeft nog niet op deze vraag gereageerd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is helemaal niet waar, Loenie, jij bent een hele aantrekkelijke pinguïn! En ik ben een enge zombie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een doosje bonbons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar niemand zal het raden :) Tenzij je een lijstje maakt met alle vrouwelijke leden van GV, maar dat is een beetje vals spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb overigens niet op deze vraag gereageerd, bedacht ik me net... :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarin moet ik mij bedenken? :) November heeft nog niet gereageerd op de vraag, wel scherp... Maar zo ver had ik het niet gezocht :) Met gereageerd bedoelde ik ook reacties op antwoorden. Groen is niet zo mijn ding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me wel dat ze een foto heeft... -Gaat zoeken-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is natuurlijk geen "Hints" hé :P Straks moet ik nog echt gaan trakteren ook :O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je ons maar niet lekker maken met bonbons! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Isyor! Jij bent het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilde gok: is het Doepiedoep?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik iets gemist, Loenie? ...Ik lijd aan prosopagnosia. >.<
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gemist dat de foto van Doepiedoep Victoria Koblenko is... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus moet 't isvor zijn - da's de enige andere op 't moment die genoemd is, en raamklaza zegt dat de juiste naam gevonden is. Tenzij raamklaza denkt dat Doepiedoep een foto van zichzelf heeft geplaatst. Wat ook nog kan, is dat Doepiedoep een schuilnaam van Victoria is en dat Victoria dus op GV zit. http://www.deuitlaatklep.tv/?page_id=24
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die moet nog komen... Van raamklaza, hahaha... Als ie nog durft. (Of ik heb een redeneer/observeerfout gemaakt.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@november: Je bent niet de enige die het gemist heeft... Ik had La Koblenko eigenlijk ook nog niet uit de foto gehaald...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle antwoorden zijn eigenlijk goed. Maar ik ben meer van het subtiele dus daarom kies ik deze als het beste antwoord. Iedereen bedankt voor de antwoorden.

Andere antwoorden (12)

Via een prive berichtje aangeven dat je een keer wilt oefenen met je nieuwe fototoestel. Of hij/zij model wil staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We voelen ons zo ook wel aangesproken hoor :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door een p.b tje te sturen dat jij je lampje wel wil laten schijnen...in deze donkere dagen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha super
Je mag het me hier ook wel zeggen hoor ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door knap terug te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zeggen mischien ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me het beste, een kleine reactie is zo geplaatst.
haha, een privé bericht sturen en vragen waar ze woot enzo, en dan kan je mischien afspreken.... of je zegt het gewoon eerlijk. maar belangrijk is: gewoon jezelf blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een PB vragen waar ze woont en of je kan afspreken zou ik niet doen, dat schrikt waarschijnlijk nogal af.
Ik raad je aan om het hier straks bij het juiste antwoord als reactie toe te voegen dat het om november gaat (Dat is namelijk wat ik gok hahah)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha wat een leuke vraag. Antwoord op al haar vragen, en reageer veel, zodat je opvalt. Zet ook een mooie foto van jezelf erop zodat ze je steeds ziet als ze je antwoorden en reacties leest! Zorg dat je opvalt, en maak kleine complimentjes over de vraag of antwoorden.
En ja, door deze vraag te stellen maak je al een hele goede indruk haha dus je hebt het eigenlijk zelf al heel slim aangepakt! Mijn complimenten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een liefdesbrief te pmmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit noemt men een kat in de zak kopen.
je kent de persoon niet mijn zoon doet mee en noemt zich annabel dat wordt dus een blind date,be careful
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ stippel. Zit ook al dagen te wachten... maar helaas... zucht ;)