Als je iemand op GV onwijs knap vindt, hoe kun je dit dan subtiel laten weten?

Toegevoegd na 35 seconden:
Iemand van het vrouwelijke geslacht.

Toegevoegd na 2 uur:
Dank jullie wel iedereen!

Ik heb genoeg ideeën en tips.

De persoon is ook geraden dus ik ben ook iemand een doosje bonbons schuldig...

Ik zal later op de avond een beste antwoord kiezen, ook al zijn alle antwoorden goed.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou tussen neus en lippen door een iets gevatte opmerking kunnen maken in een reactie op die persoon, waarin je dit laat merken.

Via een prive berichtje aangeven dat je een keer wilt oefenen met je nieuwe fototoestel. Of hij/zij model wil staan

We voelen ons zo ook wel aangesproken hoor :-)

door een p.b tje te sturen dat jij je lampje wel wil laten schijnen...in deze donkere dagen...

Je mag het me hier ook wel zeggen hoor ;))

Door knap terug te doen.

gewoon zeggen mischien ?

haha, een privé bericht sturen en vragen waar ze woot enzo, en dan kan je mischien afspreken.... of je zegt het gewoon eerlijk. maar belangrijk is: gewoon jezelf blijven.

Ik raad je aan om het hier straks bij het juiste antwoord als reactie toe te voegen dat het om november gaat (Dat is namelijk wat ik gok hahah)

Ha wat een leuke vraag. Antwoord op al haar vragen, en reageer veel, zodat je opvalt. Zet ook een mooie foto van jezelf erop zodat ze je steeds ziet als ze je antwoorden en reacties leest! Zorg dat je opvalt, en maak kleine complimentjes over de vraag of antwoorden. En ja, door deze vraag te stellen maak je al een hele goede indruk haha dus je hebt het eigenlijk zelf al heel slim aangepakt! Mijn complimenten!

Door een liefdesbrief te pmmen.

dit noemt men een kat in de zak kopen. je kent de persoon niet mijn zoon doet mee en noemt zich annabel dat wordt dus een blind date,be careful

@ stippel. Zit ook al dagen te wachten... maar helaas... zucht ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100