Nee Ik heb hier ook al is een vraag gesteld dat een gevoelige man zowiezo een homo is. Ik kreeg hier volgens mij van iedereen het antwoord : nee

Je zegt eigenlijk met je vraag dat een homo het zelfde karakter heeft als een vrouw en zelfde interesses. Dat is wel erg opgevat.

Ik denk dat elke vrouw anders is en dat niet elke vrouw zeer emotioneel is of veel van mode houd. Tevens zijn niet alle homos gelijkaardig sommige zijn zeer gevoelig en andere juist helemaal niet. En de ander houd van shoppen en de andere juist niet...

Wat wel zeker is dat homos makkelijker contact kunnen leggen met vrouwen omdat ze eigenlijk geen interesse hebben . Terwijl mannen het soms wat moeilijker vinden om op hun droompartner af te stappen.
Het feit dat ze makkelijker contact kunnen leggen zorgt er ook voor dat ze veel vrouwelijke vriendinnen hebben en weinig mannen omdat ze bv soms bang zijn op hun ware liefde af te stappen... Daardoor lijkt het dus alsof
"homos op dezelfde golflengte zitten". Terwijl dat totaal niet zo hoeft te zijn klein voorbeeld : Je hebt vrouwen die veel over gevoelens praat terwijl andere er gesloten over zijn. En je hebt homos die helemaal niet gevoelig zijn enz...

conclussie:

Nee ik denk niet dat alle homoseksuele mannen en vrouwen op dezelfde golflengte zitten. Maar ik denk wel dat de homoseksuele makkelijker contact kunnen leggen met vrouwen niet omdat ze opzelfde golflengte zitten maar omdat ze er niet tot aangetrokken zijn. Terwijl Hetroseksuele mannen gemakkelijker met andere mannen praten en contact leggen omdat ze daar niet tot aangetrokken zijn maar opnieuw wil dit niet zeggen dat ze op dezelfde golflengte zitten want ze hebben elk een ander karakter en visie.

Hopelijk had je wat aan me antwoord!!!!

PSextra randinformatie :
ik heb ooit de vraag gesteld:
Als je een gevoelige man bent die nogal emotioneel is , ben je dan een homo?
http://www.goeievraag.nl/vraag/gevoelige-man-nogal-emotioneel-homo.81851
veel zeiden nee. omdat je seksuele geaardheid niks met je karakter te maken heeft... En elke vrouw een andere man zoekt en dus niet persee de macho man wel een echte man met veel zelfvertrouwen maar niet persee de macho...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat vrouwen dat toelaten omdat ze bij homo's geen indruk hoeven te maken. Homo's blijven mannen; het zijn de vrouwen die zich ineens anders gedragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om seksuele voorkeur vaak wel!
Met een (heteroseksueel) vriendinnetje is het vaak eerder
ellenlange gesprekken, janken maar ook lachen gieren brullen dan met een heteroseksuele vriend.
Er is inderdaad toch meer herkenning, gevoelens en emoties gaan meer dezelfde kant op.

Moet wel gezegd dat je elkaar natuurlijk wel moet liggen!
Er zijn ook zat heterovrouwen en homomannen die absoluut niet samen door een deur kunnen.

Kortom: Als er sowieso de klik is, is de herkenning en daardoor de vriendschap meestal inniger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de verhouding tussen homoseksuele mannen en hetero vrouwen gewoon erg ontspannen is omdat er geen winstbejag in het spel is. De vrouw hoeft niet veroverd, er zijn gewoonlijk geen seksuele intenties, dus de relatie is puur gericht op het psychische, emotionele contact. Dat maakt de weg vrij voor begrip en voor het samen heerlijk op dezelfde golflengte vertoeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,want een homoseksuele man valt op een man,een hetero vrouw valt ook op een man.dus dat is precies hetzelfde.het gaat er niet om met wat je bent,het gaat erom met hoe je met dingen omgaat,hoe je er in verdiept, hoe je,je leven wilt invullen,man-man...man-vrouw..vrouw-vrouw.het maakt niet uit,het zit hem in het diepe van je hart wat je er mee wilt doen,ongeacht het aard van het beestje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zeggen niet voor nietd je beste vriendin is homosexueel. Ze zijn niet jaloers op je, geven je wel vaak leuke adviezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met golflengte wordt waarschijnlijk de communicatie bedoeld en daar ga ik ook vanuit. Het is geen wet van meden en perzen dat ze op dezelfde golflente zitten. Het feit dat de vraag wordt gesteld is waarschijnlijk omdat de vraagsteller iets van heeft gezien of gemerkt. Inderdaad ken ik mannen die in hun homogeaardheid een klik hebben met vrouwen in hun gesprekken. Ook niet homomannen kunnen die eigenschappen hebben die een klik kunnen geven met homomannen in hun gesprek. met de nodige humor en respect voor elkaars geaardheid is het gewoon gezellig.