zijn de buggy`s in de dierentuin goed ? die je kan huren ?

op de site van dierentuin emmen, staat dat ze buggy``s verhuren voor 3 euro.
maar zijn dat wel een beetje goeie ?
ik kan geen plaatjes vinden en mijn zoontje moet wel een beetje relaxt kunnen zitten

2.1K

Het beste antwoord

De buggy is er zo op gemaakt dat ze niet alleen het rondje met jouw zoon overleven, maar duidenden andere kinderen ook. Daarom zijn dit soort buggies van hout en metaal. Meestal redelijk onverwoestbaar. Soms ook in de vorm van een giraffe of ander dier. Onwijs leuk voor de peuter, minder voor de ouders die het gevaar moeten rondzeulen.

Ik vrees dat je zoon een stukje comfort moet inleveren t.o.v. de moderne gasgeveerde terreinbuggie. Daar staat tegenover dat je minder hoeft mee te nemen op je dagje uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht je toch twijfelen, misschien willen ze een foto opsturen als je ze een mail stuurt:

Dierenpark Emmen
Telefoon : 0591 - 850855
Hoofdstraat 18 Fax : 0591 - 850851
7811 EP Emmen E-mail : info@dierenpark-emmen.nl

Toegevoegd na 6 minuten:
Een foto heb ik al gevonden. Stoere wagentjes voor een onvergetelijke dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
+ ziet er wel leuk uit, en mijn man en ik kunnen om de beurt wel rijden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houdt er ook rekening mee dat het twee parken zijn. Je kunt de buggy niet meenemen als je tussen de parken wandelt. Je moet een stukje door het centrum, over een lange loopbrug (10 min.) om van het ene deel naar het andere te komen. Het is een heel leuk park!
rebecca
13 jaar geleden
ow, ik ben er vroeger als kind vaak geweest, dat van die brug wist ik nog niet. ,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het nieuwe gedeelte met het verblijf van de Humbolt pinquins. Je kunt daar gewoon doorheen lopen de de pinquins lopen ook over het pad. Die kwamen laatst in het nieuws omdat er een paar in de tuinen van Emmenaren liepen. Het gat is nog niet ontdekt (doet erg denken aan de pinquins van de tekenfilm Madagascar). In het nieuwe gedeelte is ook een leuke binnenspeeltuin.
rebecca
13 jaar geleden
ja, ik heb het net even bekeken op de site, ziet er leuk uit.
in aqua zoo (leeuwarden) loop je ook zo tussen de pinguïns

Andere antwoorden (3)

Die buggy's zijn prima. Je zoontje houdt het daar echt het hele bezoek aan de dierentuin wel in uit.

Twijfel je er echter nog aan, neem dan gewoon je eigen buggy mee.
13 jaar geleden
Ja hoor. ze kunnen het rondje wel aan.
Als je er eentje krijgt die niet goed rijdt, aarzel dan niet om een betere te vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn goed te gebruiken voor een peuter vanaf pakweg anderhalf 2 jaar.
Die kinderen lopen ook wel een stukje nu en dan. Als je een hele middag in zo'n hard, oncomfortabel ding moet zitten, valt dat niet mee.
Ook een dreumes die nog maar net kan zitten, kun je het (al snel) hangen in zo'n houtkar niet aan doen.