Hoe lang gebruik je de zitverkleiner in de maxicosi?

Toegevoegd na 4 uur:
Tot welke lengte of welk gewicht? Wanneer is de baby groot genoeg om zonder die verkleiner in de maxicosi te zitten? Vanaf wanneer is dat veilig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer informatie aub
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van de site: De zitverkleiner biedt je kindje extra comfort vlak na de geboorte. Er is geen specifieke leeftijd waarop de zitverkleiner uit het Maxi-Cosi autostoeltje moet worden verwijderd, dit is afhankelijk van de grootte van je kindje. Wanneer je ziet dat je kindje niet meer comfortabel ligt, is het beter om de zitverkleiner uit het Maxi-Cosi autostoeltje te halen. Je hebt lange dunne baby's en korte dikke dus je kunt hier geen gewicht/lengte voor geven. Je moet zelf kijken.

Antwoorden (1)

Tot de baby groot genoeg is om zonder de zitverkleiner in de Maxi-Cosi te zitten of totdat de zitverkleiner kapot is.

Toegevoegd na 2 uur:
N.a.v. je toevoeging: op een bepaald moment zie je, dat de verkleiner niet meer nodig is en dan is het ook veilig. Daar is geen lengte of gewicht voor aan te geven.