Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe geef je je slaapkamer een woonkamer / bar achtige look die me ook een beetje privacy geeft voor men ouders ?

ik zit er veel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, hij/zij woont bij ouders, heeft daar een slaapkamer, en wil wat meer op zichzelf zitten daar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het hangt natuurlijk erg van de grote af, je hebt er namelijk een bed staan, indien tweepersoons al minder ruimte. Je zou een bank kunnen plaatsen met een salon tafel, lange plank aan de muur bevestigen met poten eronder en daarbij 2 of 3 passende krukken plaatsen. Je hebt ook kleine koelkastjes. Gas pitjes gaan denk ik iets te ver.

Van iedere kamer valt een lounge kamer te maken maar vergeet niet dat er in een slaapkamer altijd een bed staat. Voor extra ruimte hoogslaper of inklapbed gebruiken.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Privacy kun je krijgen door erom te vragen.
En voor de sfeer van een kroeg/bruincafé Kun je denk ik bij een kringloopwinkel wel wat ouwe meuk vinden, denk ook aan wolle tafelkleedjes en bruine velours over gordijnen.
Als je een 1 persoons bed hebt kun je hier met kussens een soort bankje van maken, een tafeltje en 2 losse fauteuils erbij en je hebt een gezellig zitje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding