Nog een mexicaanse griepvraag

Ik heb die oproep dus gekregen voor mijn kind om hem te laten vaccineren op 23 november.
Nu ben ik heel erg geneigd om te zeggen, nee ik laat hem niet vaccineren. De testresultaten zijn half december pas bekend.
Nu vraag ik me af, als ik mijn zoon nu nog niet laat vaccineren, kan ik dat dan op een later tijdstip nog wel doen?
Of zijn er voorwaarden aan verbonden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan je me jouw twijfels zooo voorstellen meid!
Mijn dochter heeft ook 2 zoontjes van bijna 2 en eentje van 9 maanden............
Maar toch kiest zij het zekere voor het onzekere en laat ze wel inenten!

En ja, ik moest werken vanavond (heb het nieuws niet gevolgd) , maar lees nu dat de vaccin toch veilig zijn die gegeven worden, dat geeft toch wel een stukje zekerheid.

Succes met besluit, maar zou het toch maar doen!
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De testresultaten waren vandaag in het nieuws, en het Nederlandse vaccin is veilig bevonden. Je kunt het in overleg met je huisarts vast wel uitstellen, maar het heeft weinig zin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovendien is het geen slecht idee om naast goeievraag.nl ook eens de volgende mogelijkheden:

- Vragen aan de (huis)arts / medisch specialist / de GGD
- http://grieppandemie.nl/home/veelgestelde_vragen
- Bellen met 0800-1100 (het speciale informatienummer van de overheid).

Dit is uiteraard niet als kritiek bedoeld, maar het kan wel van pas komen om op de hoogte te zijn van deze mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nieuws niet gezien vanavond?
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/11_november/18/binnenland/bijwerkingen_griepprik_niet_ernstig.xml
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon doen wat je huisarts zegt.
Hun weten namelijk veel beter, wat wanneer gedaan moet worden...