Mn dochter 15 jr stuurde een sms en zei zit aan de drank en later zei ze dat het condoom is geknapt

was een test en ik had het door moeten geven aan mijn ex en haar man waar ze woont. Maar ik merkte meteen dat het om een grap ging. Mijn dochter,ex,en haar man hadden dit verzonnen.Terwijl mijn dochter hartstikke lief en aardig is. Is dit normaal dat je zo'n test moet ondergaan???

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn ex en man voeden de kinderen ontzettend strak op en ze mogen eigelijk niet veel. Zoals internet msn enz. en alles wordt door ze gekontroleerd. Mijn dochter is veel te goed in alles en is te lief van karakter. Naar aanleiding van de test die ze met hun drieen hebben gedaan naar mij is de nodige ruzie ontstaan maar is dit normaal dat je zo'n gekke test doet naar je vader?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik vind het geen test, maar een belachelijke uitdaging, en ver beneden alle peil!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Jij stelt je eigen normen en als jij het niet normaal vindt, IS het niet normaal. Je hebt het volste recht om een kind van 15 daarop aan te spreken.

Of blijf je met een rotgevoel lopen als je als antwoorden krijgt dat het wel normaal is? Dat lijkt me toch niet helemaal juist.
14 jaar geleden
Lijkt me een zeer abnormale test. En een test is in dit geval ook helemaal niet normaal. Volgens mij dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeer vreemd dat ze je testen. Dit lijkt erop dat ze je niet vertrouwen. Ik zou het gesprek aangaan met je dochter en met je ex. Over vertrouwen en met je ex dat zij je dochter niet zo tegen je moet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een kind verbieden van : msn/internet.
vindt ik nergens op slaan..

En die grap vond ik ook niet zo grapperig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Janwortel;

Als je verstandhouding met je dochter enigszins normaal is zou ze zulk nieuws nooit zomaar per sms'je aan je brengen. Ik vind die test dus misplaatst en mislukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het niet toevallig je ex die jou aan het testen was met de telefoon van je dochter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een flauwe grap.
jammer dat je dochter er tussen zit.Zo komt het over op mij .Ik zou met je dochter praten dat je het flauw vond.En verder zou ik niets meer laten merken aan je dochter zand erover,wie weet hoe rot ze zich voelt dat er ruzie over is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van wie had je het door moeten geven aan je ex en haar man?
Niet van je dochter waarschijnlijk. Dus van hun zelf.
Het is toch al gebleken dat jij andere ideeën hebt dan je ex. Anders waren jullie niet uit elkaar gegaan.

Je zegt dat je ex de kinderen enorm strak opvoeden.

Zie ik het nu verkeerd en willen ze JOUW ook strak opvoeden?
Ondanks dat je gescheiden bent, heeft je ex nog steeds invloed op jouw.
Maak je eens los van haar. Laat je niet zoals een marionet behandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is niet normaal, en jammer dat ze het kind erbij betrekken om jou in een slecht daglicht te zetten met hun eigen streken. Het kind kan je niets kwalijk nemen, die heeft dat zelf niet verzonnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ronduit belachelijk dat ze het kind dat de dupe van de scheiding is, in dit soort situaties te plaatsen.

Ze zetten je dochter hiermee voor het blok. Als ze zo graag iets willen testen, laat asjeblieft de kinderen (welke leeftijd dan ook) hierbuiten.

Gelukkig ben jij verstandig genoeg om het door te hebben, wat nu als je dat niet door had? Op wie zou je dan boos zijn? Op je dochter, omdat die hier de pion is. Er zou misschien ruzie ontstaan en dan tussen jou en je dochter! ONTERECHT.

Niet aarzelen, maar direct je ex en je schoonzoon persoonlijk opzoeken, en ze hiermee confronteren! Willen ze jou testen? Prima, maar zeg ze dat ze je dochter daar buiten moeten laten. Ze zijn aan het stoken en dat moet je niet pikken.
Kom voor je dochter op! Als het echte kerels zijn dan testen ze je maar zonder jouw dochter hiervoor te misbruiken.

Toon lef en ga erheen, laat ze maar even zien hoe je lef toont ipv laffe akties die zelf niet eens durven uit te voeren.

Antwoord is dus NEE, het is ABnormaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm vreemde test.
Niet heel normaal of zo.