Minimum leeftijd voor tattoos?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zei nog dat ik een 3 gevormde sterretjes wilde en niet een 3 gevormd van sterretjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké vraag had iets beter gekund.

Het beste antwoord

16 onder begeleiding van een volwassene
18 zelfstandig.

Daarnaast mag de tatoeëerder zelf bepalen vanaf welke leeftijd hij het zelf zet. Zolang zijn klant maar minimaal 16 is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

18 jaar

Toegevoegd na 2 minuten:
Omdat kids dan ook stemrecht krijgen. Persoonlijk vind ik dat 21 beter is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze van een paar dagen gezien,tot tattoos,die al wel 50 jaar bestonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke foto:)

Ik zou de leeftijd voor alcohol, tabak en tattoo voor minimale leeftijd van 21 jaar goed vinden.
Als het aan mij lag had ik het nog gedaan ook.

ps. geef me alsjeblieft geen - :)
BVD:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord op de vraag, ik was overigens niet degene die een - gaf hoor :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zat net te denken, ER IS GEREAGEERD BIJ EEN -. DIRECT AFSPREKEN NA SCHOOLTIJD BIJ DE BUSHALTE.
Maar nee, ik sla wel een dagje over:( maar bedankt voor je reactie:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh, nee daar heb ik trauma's van, van bushokjes elke keer weer na schooltijd wachtte het groepje me op ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik laat je met rust als je een kanskaart hebt;)
18 zelf heb ik er een op mijn 36ste genomen...