hoe laat moet een kind van 10 jaar naar bed?

Mijn dochter van 10 gaat 9 uur naar bed,is dat te laat?
Haar vriendin moet om half 8.
We praten over door de week,al ze naar school moet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Half8 is wel heel vroeg ik ging toen ik 10 was om half9 naar bed maar 9uur is mischien wel een beetje laat

Ik ging altijd om 9uur. Ik was dan goed uitgerust de volgende ochtend. Als dat bij jou dochter ook zo is is het denkik wel oke

om half 9 vind ik

ik vind dat dat niet aan leeftijd ligt maar aan het kind komt jou kind 's morgens goed wakker uit bed of niet? zo niet ja dan zou ik zeggen vervroeg het met een half uurtje en kijk hoe dat gaat en wat betreft dat vriendinnetje half 8 vind ik ook wel wat vroeg maar misschien ligt zij nog een tijdje te lezen oid

Ik zou tussen 8 en 9 een mooie tijd vinden... 8 uur tanden poetsen wassen etc. en dan in bed een boekje lezen om vervolgens om 9 uur te gaan slapen.

bij mij was er een regeling ik denk dat ze in groep 6 zit dus 8 uur groep 6= 20:00 uur groep7= 20:30 groep8=21:00 Let wel op dat ze het is gewend om 9 uur te slapen dus haar biologische klok laat haar pas om 9 uur in slaap vallen

9 uur voor een kind van 10 vindt ik laat zeker als het door de week is.Zo rond 20.00 is een redelijke tijd.Mijn dochter mocht dan 1 keer om 20.30 naar bed en vr en zat later. Zo rond 21.00 uur en soms ook weleens tot 21.30 uur Mijn dochter zit nu in groep 8 en gaat om 21.00 uur naar bed.En toen ze in groep 7 was zo rond 20.30 uur.

Half 9 tot negen uur is een goede tijd

Toen ik 10 was denk ik 10 uur, in de winter vaak 9 uur omdat het dan vroeger donkerder werd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100