Kan het zyn dat je altijd roept in ruzies doordat je vader al sinds vroeger altyd tege je roepte in ruzies of is dit door iets anders?

Ik roep altyd wanneer ik ruzie heb. Ik denk dat dit komt omdat myn vader altyd tege me schreeuwt wanneer er ruzie ontstaat. Dit is al vanaf ik klein ben, Klopt dit? Ik denk dat als hij gewoon rustig bleef wanneer het ruzie was en gewoon praten ik het nooit zou hebben kunnen automatisch overnemen en nooit zou geroepen hebben tydens ruzies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je gelijk hebt, je doet zijn gedag na. Maar nu je dat eenmaal weet kun je eraan werken om dat niet meer te doen. Als je gaat roepen denk dan "oei ik ben mn pa", dan leer je het vast wel af op den duur
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mee eens!

Andere antwoorden (1)

Heel veel mensen schreeuwen tijdens een ruzie . Dat gaat gewoon automatisch .