Prinsesjes mogen die ook bij vriendinnetjes spelen

Ik vroeg mij af of de prinsesjes ook tussen de middag bij andere kinderen zouden mogen spelen en andersom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Laat ik nou toevallig antwoordt weten op deze vraag :) de kinderen van een vriendin van mijn collega zitten bij amalia in de klas. zij mag tussen de middag gewoon bij klasgenootjes spelen. nouwjah gewoon... er gaan twee bodyguards mee en moet op afspraak die minimaal 2 dagen van te voren gemaakt moet worden. andersom mogen ze wel zelf klasgenootjes mee naar huis nemen zonder afspraak.

nou is amalia wel de dochter van de toekomstige koning en is zelf ook troonopvolger. misschien dat de regeling bij de kinderen van Maurits of Constantijn minder streng zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een leven lijkt me dat, wanneer je als kind zonder bodyguards nergens heen kan. beetje zielig.

Andere antwoorden (3)

Ik denk het wel ze zitten toch gewoon op een gewone school dus ze hebben vast gewone vriendinnetjes waar ze soms mee spelen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo gauw als wij, oftewel iedereen dat weet mag en kan het niet meer want dan wordt het gevaarlijk ivm kidnapping en andere idiote acties, beter niet vragen naar zulke dingen, laat die kids met rust!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prinsen en prinsesjes lopen doorgaans gewoon school en volgen een normaal programma zoals de rest van de schoolgaande kinderen.

Wat speel-afspraakjes betreft vernam ik ooit dat vriendjes en vriendinnetjes naar het paleis uitgenodigd kunnen worden, maar andersom wordt minder (niet?) gedaan. Wellicht om veiligheidsredenen.

Ongetwijfeld zal de rang van opvolgingsgraad hierin ook een rol spelen; (potentiële) troonopvolgers zullen naar alle waarschijnlijkheid een strikter veiligheidsprotocol moeten volgen dan prinsenkinderen in een verre graad.