Wat zou er aan de hand kunnen zijn met mijn 2 nichtjes van 4?

De dames hebben besloten om niet meer te praten, maar te fluisteren. Op zich leuk, het duurt alleen al bijna 3 weken. Ze gaan fluisterend naar bed, en ze worden fluisterend wakker. Ze willen niet meer normaal praten. Vinden ze het gewoon leuk, of zit er toch iets diepers achter?

Weet jij het antwoord?

/2500

drie weken vind ik erg lang voor een leuk kinder experimentje. Meestal duren dit soort dingen zeker niet meer dan een dag, of anders op een paar losse momenten maar niet de hele tijd. Fluisteren ze ook op school? dat lijkt me lastig! Ik zou toch eens uitzoeken wat hierachter zit, drie weken iets volhouden als je vier bent is echt een hele opgaaf, ze zullen een goede reden ervoor hebben denk ik.

Bij tweelingen (en ik neem aan dat het hier een tweeling betreft) komt het soms voor dat ze zich van de buitenwereld af willen zonderen, de wereld buiten willen sluiten. Op den duur zou dat toch problemen met hun ontwikkeling kunnen geven, dus professionele hulp lijkt me gewenst als het nog veel langer aanhoudt.

Mijn zusjes zijn tweeling. En gaan ook graag de uitdaging met elkaar aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100