hoe vraag ik aan mijn ouders of ik een mini bike mag?

hallo,

ik ben 13 jaar (bijna 14) en heb 250 euro gespaart voor een mini bike maar ik heb nog niet gevraagt aan mijn ouders of dat mag hoe kan ik het best vragen of ik er eentje mag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie kwaliteit minibikes kosten 1000 en meer, anders ben je 3 maanden later klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK MAG ER EEN!!

Het beste antwoord

Bedenk eerst waarom je hem graag wilt en leg dat uit aanje ouders bijv. Ik heb laten zien dat ik kan sparen.. Blablabla. Bedenk de voordelen ervan en de nadelen en verzin daar een goed antwoord op zodat je daar op voorbereid bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hee pap en mam, ik heb super lang gespaard en nu wil ik graag een mini bike kopen, dat is toch wel ok? En wel het goede moment uitkiezen, als ze in een goede bui zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,
I kweet niet of je weet dat het verboden is om met een minibike te rijden op de openbare weg in Nederland ?

Ik denk dat de kans niet zo heel groot is aangezien je met de meeste minibikes niet mag rijden in Nederland. ( illegaal )

Tenzij je natuurlijk gaat rijden op een eigen terrein, of op een circuit.

Mocht je er echt 1 willen, kan je zeggen dat je het geld hebt gespaard, en dat je er heel graag 1 wilt, ook kan je all voordelen benoemen waarom jij een minibike wil.

Succes !

ps. extra stukje tekst over minibikes

Het is absoluut niet toegestaan om met een minibike op de openbare weg te rijden. Dit komt omdat de minibike niet is goedgekeurd om aan het verkeer deel te nemen. Je zult hiervoor dus een privéterrein moeten vinden om te gaan rijden. Het is tegenwoordig steeds vaker mogelijk om op bepaalde tijden en data bij een kartbaan met de minibike te racen. Minicrossers en maxibikes zijn op kartbanen niet toegestaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK MAG ER EEN!!
Een minibike heb je echt niks aan een dinky toy is het als ik jou was zou ik even kijken naar een pit bike daar heb jij als 13 jarige op je 16e ook nog wat aan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja dat ligt aan het ding, omgang of dat je bereidt bent om te sleutelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK MAG ER EEN!!
Gewoon kopen. Als he thuis bent zet je hem achter je neer en zeg je met een zielige blik in je ogen dat ie je zomaar achtervolgde naar huis. Mag je hem houden, alsjeblieieieft??,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK MAG ER EEN!!
Zeggen dat je bij een vriend op zo'n djng hebt gereden en zeggen dat t echt vet is en zo lul je nog een beetje door, dan maak je in ieder geval kenbaar dat je er graag een wil. Met een beetje mazzen geven ze je er een voor je verjaardag (he zei dat je bijna 14 was)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK MAG ER EEN!!