Ik denk zelf dat je haar beter met rust kunt laten, anders wordt zij net zo of nog erger gestresst dan jij. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou mij geen zorgen maken, je kind is misschien nog wat aan het oefenen, het is een herrie en ze hoort de telefoon niet. Maak je echt geen zorgen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat ze niet alleen is en dat ze mensen om zich heen heeft. Dus: erop vertrouwen dat het goed gaat met haar en dat ze op dit moment beter geen gestresste moeder aan de lijn kan hebben ;-)
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
misschien vind je het een idee om een lichtje voor haar te branden, als aanmoediging :-)
Als ze zo moet optreden is ze als ze netjes is opgevoed niet bezig met haar telefoon, waarom ben je eigenlijk niet bij het optreden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sms'je sturen waarin staat of ze je even wil bellen. Of alleen toi toi toi wensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je dochter nu tijd voor je hebben?
Ze wil zich nu voorbereiden op haar optreden. Geef haar de tijd. SMS'je of een mailtje is nu het beste middel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen zorgen, je dochter zal haar telefoon uitgezet hebben om niet gestoord te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heeft ze waarschijnlijk uit!
Waarschijnlijk is ze zich aan het voorbereiden ofzo.
Ik ben model en ik heb ook wel eens een paar keer opgetreden in muziekhallen, mijn moeder gaat wel eens mee naar shoots en ik vind het echt heel erg irritant als ze zich ermee bemoeit!

Dus doe maar gewoon niks, als ze optreed op een groot podium waarbij muziek en microfoons nodig zijn mag ze ook niet eens haar mobiel aan hebben, dat kan de apparatuur storen.
Dus als dt zo is bel haar niet!
Het kan voor technische problemen zorgen!

Toegevoegd na 19 uur:
en, is het optreden goed gegaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je vraag op 3 manieren opvatten.

1 - Weet je kind niet dat ze moet optreden en dat je haar daarom wilt bellen omdat te vertellen ?

2 - Of wil je haar bellen om te weten of ze goed is aangekomen ?

3 - Wil je haar sterkte toewensen ?

Wat je kan doen is bellen naar het: bedrijf ~ pand ~ theater ~ school waar ze moet optreden en daar door geven wat je wilt vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat jij heel erg gestrest bent zal waarschijnlijk de oorzaak zijn dat je dochter haar telefoon niet opneemt. Dit is pure zelfverdediging om te voorkomen dat zij ook zo gestrest zal raken.

Het beste is om jou stress bij jou zelf te houden in die kind hiermee niet gaan opzadelen. Ga maar lekker genieten van het optreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vindt dit een vreemde vraag :omdat je bij de vorige vraag van jou !De vraag stelde als dochter .
En deze vraag stel je als moeder .
Okè dan : Als zij dit vaker doet dan zou ik mij geen zorgen maken .
En als zij in de voorbereiding zit dan heeft zij misschien haar mobiel niet bij de hand .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een smsje sturen en haar veel succes wensen?