mijn ouders hebben soms ruzie kunnen ze erdoor scheiden

Weet jij het antwoord?

/2500

soms ruzie is normaal in een gezin. maar je moet wel het verschil begrijpen tussen een ruzie en een discussie. mijn ouders hebben vaak een discussie maar ik dacht altijd dat het een ruzie was. ik vroeg het toen aan ze omdat ik ook bang was dat ze gingen scheiden en ze legde me uit dat ze dan een discussie hadden. mijn ouders heffen hun stemmen soms ook op als ze een discussie hebben waardoor het lijkt alsof ze een ruzie hebben. maar als je er erg mee zit kun je misschien het beste met ze gaan praten. je ouders kunnen namelijk beter antwoord geven dan iedereen hier die op je vraag antwoord. je ouders kunnen beter antwoord geven.

mensen gaan meestal niet zomaar scheiden. mijn ouders zeiden weleens dat ze gingen scheiden maar daar is het nooit van gekomen. ook ik dacht dat op een keer de bom wel echt zou barsten. maar morgen zijn ze 35 jr getrouwd en wat ik er nu van zie is dat ze nog veel langer bij elkaar gaan blijven. ik zou het navragen aan je ouders en dan kunnen ze je zorg wegnemen. je mag ook tegen ze zeggen dat je het vervelend vind als ze ruzie maken

Normale ruzie?= Kan gebeuren Heelvaak en erg?=Kindertelefoon :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100