Dat zou kunnen. Maar als je dat gaat bedenken kun je je wel overal zorgen over maken. Maar zo is het wel gegaan met mijn vader en moeder. Maar geloof me het komt echt wel goed

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je meer wil weten kun je dat hier lezen http://www.kindertelefoon.nl/vragenkast/8989?ug=1

Trouwens de meeste ouders hebben wel eens ruzie dat is gewoon normaal

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wens je veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms ruzie is normaal in een gezin. maar je moet wel het verschil begrijpen tussen een ruzie en een discussie. mijn ouders hebben vaak een discussie maar ik dacht altijd dat het een ruzie was. ik vroeg het toen aan ze omdat ik ook bang was dat ze gingen scheiden en ze legde me uit dat ze dan een discussie hadden. mijn ouders heffen hun stemmen soms ook op als ze een discussie hebben waardoor het lijkt alsof ze een ruzie hebben. maar als je er erg mee zit kun je misschien het beste met ze gaan praten. je ouders kunnen namelijk beter antwoord geven dan iedereen hier die op je vraag antwoord. je ouders kunnen beter antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de ruzie erg hoog oploopt er is geen verzoening in zicht zou dat wel kunnen. Mijn wederhelft en ik hebben in onze meer dan 50 jarige echtvereniging ook wel eens ruzie gemaakt, maar over het algemeen maak je het dan weer goed met elkaar en zo zal het ook wel met jouw ouders gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whow 50 jaar!! proficiat moolkeesje.
Ja, maar heel waarschijnlijk niet. Als mijn ouders hele erge ruzie hadden dacht ik ook altijd van: 'oh nee, ze gaan scheiden!' toen heb ik tegen mijn moeder gezegd dat ik daar heel bang voor was. Toen heeft mijn moeder lachend gezegd dat ze daarvoor teveel van mijn hield.
Het kan wel, want het gebeurt, maar elke relatie heeft ups en downs (gekend). Succes meid!

Toegevoegd na 1 dag:
achter mijn hoort vader :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan zo zijn ja,maar ik zou niet meteen van het ergste uitgaan.in elke gezonde relatie is er weleens ruzie en dat is helemaal niet erg.dan hebben ze ook weer iets om goed te maken.
ik vind het wel jammer dat je het meekrijgt,maar zoals ik al zei ik zou me er niet te druk om maken mijn ouders hadden ook weleens ruzie en zijn in april alweer 26 jaar getrouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruzie kent vele stadia. Van onenigheid tot slaande ruzie.
Sommige stellen ruziën hun hele relatie door en houden nog steeds van elkaar ondanks (of dankzij) hun ruzies. Andere stellen ruziën nooit en gaan bij de eerste de beste ruzie uit elkaar.
Het hangt dus van meer factoren af of je ouders uit elkaar gaan.
Maar het kan nooit kwaad ook jouw emoties kenbaar te maken aan hun zodat ze daar ook rekening mee kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ouders hebben ook wel eens een meningsverschil, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze gaan scheiden!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ouders maken ook wel eens ruzie. Pas als ze dat echt altijd doen -dus tenminste 1 keer per dag- hoef je je pas zorgen te gaan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen gaan meestal niet zomaar scheiden. mijn ouders zeiden weleens dat ze gingen scheiden maar daar is het nooit van gekomen. ook ik dacht dat op een keer de bom wel echt zou barsten. maar morgen zijn ze 35 jr getrouwd en wat ik er nu van zie is dat ze nog veel langer bij elkaar gaan blijven. ik zou het navragen aan je ouders en dan kunnen ze je zorg wegnemen. je mag ook tegen ze zeggen dat je het vervelend vind als ze ruzie maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die ruzie maken hebben iets met elkaar. Het is kennelijk de moeite waard om ruzie te maken. Vrienden kunnen ruzie maken en maken het daarna weer goed. Dat is vrij normaal.

Echtparen die scheiden maken soms helemaal geen ruzie. Dat zit veel dieper. En als ze ruzie maken, maken ze het niet meer goed met elkaar.

Van ruzie komt meestal geen scheiding. Wel van wantrouwen, liegen en vreemdgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normale ruzie?= Kan gebeuren
Heelvaak en erg?=Kindertelefoon :)