Tips voor baby die tot nu toe geen enkel flesje accepteerd ook niet met gekolfde melk. Wie o wie helpt

Weet jij het antwoord?

/2500

Eerste keer (of keren) het flesje geven terwijl de beeb tegen je blote borst aanligt (en dan natuurlijk liefst met gekolfde melk) in bv houding. In het begin duurt oneindig lang voordat flesje leeg is maar gaat steeds sneller. Succes!

Hoe oud is de baby, hoe lang accepteert hij of zij het niet. Andere speen? Geen koorts? Ik zou anders toch echt even bellen met een arts... zeker niet te lang mee wachten. Drinkt het nog wel uit de borst?

we hebben vrijwel dezelfde vraag al gehad vandaag, probeer die maar eens te vinden misschien staat daar nog iets goeds bij. Wat ik altijd heb begrepen is dat iemand ANDERS het eerst moet proberen, niet de moeder, als de baby jou ruikt heeft hij vaak geen zin in die siliconen in zijn mond. Dus moeders echt de kamer uit, en papa of oma proberen met een flesje gekolfde melk

Ik neem aan dat je aan het afspenen bent? Het komt heel vaak voor dat kinderen weigeren. Blijf het gewoon proberen, 1 keer per dag. even laten proeven....als hij/zij gaat huilen dan zet je het flesje weer weg. Het kindje moet er geen negatieve gevoelens bij krijgen. Laat iemand anders het geven en blijf zelf even buiten beeld. Heb je al friso flesvoeding geprobeerd. dit lijkt nog het meest op borstvoeding qua smaak. Ook poedermelk van rijstebloem wil nog wel eens helpen, zo'n papje vinden ze ook nog wel eens lekker. Ik wet nit hoe oud de baby is, maar als er al 4 maanden om zijn eten ze ook al groente/fruithapjes. Sommige babies weigeren pertinent, maar rond de 1ste verjaardag verandert het meestal en drinken ze ineens alles. Heel veel succes. Volhouden en veel geduld oefenen, dan komt het echt wel goed.

Lukte de (tiet)fles niet?ik zal even opZoeken waar je die fles die ik gebruik nu kan bestellen. Ik heb hem namelijk van een vriendin gekregen. Zonet deed mijn dochter ook even moeilijk dat ik hem gaf maar uiteindelijk pakte ze m wel. Succes!wanneer ga je weer werken? Ps. Je bent toch ook degene met de eerdere vragen?

Ook onze dochter (inmiddels 9) accepteerde alleen de borst. We hebben echt alles geprobeerd om haar aan een fles te wennen, maar ze weigerde hem pertinent en dan gaven we haar niet eens flesvoeding, maar afgekolfde borstvoeding. Het lukte zelfs niet haar met een cupje of lepeltje de afgekolfde borstvoeding te geven. Ze wilde ook geen speen trouwens. We hebben het uiteindelijk opgegeven. Daarna heb ik haar nog zo'n maand of 4 de borst gegeven en toen ze 13 maanden was wilde ze opeens de borst niet meer van de ene op de andere dag. Ze at toen al met de pot mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100