Wie heeft er een leuk idee voor een workshops waar ouders en kinderen moeten samenwerken.

- Het is de bedoeling dat de workshops een creatief karakter heeft.
- Kinderen zullen voornamelijk met hun eigen ouder(s) aan de slag gaan
- De workshops worden gegeven aan bewoners van een AZC

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken iemand die erg leuke workshops mozaïeken geeft en Venetiaanse maskers maken.
Je zou haar kunnen benaderen, ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt om te doen. Ik weet niet in welke regio je zit maar denk dat ze er wel een stukje voor wil rijden.

Kijk maar even op haar Hyve: http://mascs.hyves.nl/

Succes en veel plezier met de workshop die je gaat doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zelf parfum maken. Ik heb een box besteld (maar da's prijzig voor veel kinderen) maar met wat flesjes, amandelolie en een paar basisgeuren (mandarijn, grapefruit, ylang ylang, lavendel bijvoorbeeld) en glittertjes voor erin én spul om een doosje (waar het flesje in moet) te versieren, dan kom je een heel eind. Wat ik ook wel eens doe is bij de plaatselijke 2e handszaak (La Poubelle in Tilburg) voor 2 euro (of zo) een zakje kopen met vanalles er in (ook de handleiding!) om bv een trommel te maken, of een schudkoker, of een trekpop. Misschien is iets dergelijks in jouw woonplaats ook te vinden? Succes!