Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er een leuk idee voor een workshops waar ouders en kinderen moeten samenwerken.

- Het is de bedoeling dat de workshops een creatief karakter heeft.
- Kinderen zullen voornamelijk met hun eigen ouder(s) aan de slag gaan
- De workshops worden gegeven aan bewoners van een AZC

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken iemand die erg leuke workshops mozaïeken geeft en Venetiaanse maskers maken.
Je zou haar kunnen benaderen, ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt om te doen. Ik weet niet in welke regio je zit maar denk dat ze er wel een stukje voor wil rijden.

Kijk maar even op haar Hyve: http://mascs.hyves.nl/

Succes en veel plezier met de workshop die je gaat doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zelf parfum maken. Ik heb een box besteld (maar da's prijzig voor veel kinderen) maar met wat flesjes, amandelolie en een paar basisgeuren (mandarijn, grapefruit, ylang ylang, lavendel bijvoorbeeld) en glittertjes voor erin én spul om een doosje (waar het flesje in moet) te versieren, dan kom je een heel eind. Wat ik ook wel eens doe is bij de plaatselijke 2e handszaak (La Poubelle in Tilburg) voor 2 euro (of zo) een zakje kopen met vanalles er in (ook de handleiding!) om bv een trommel te maken, of een schudkoker, of een trekpop. Misschien is iets dergelijks in jouw woonplaats ook te vinden? Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding