Mijn kleindochter van 8 maanden is constant ziek. Ze snottert, ze is beroerd en hangerig. Wie kent dit probleem ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kinderen
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraag in combinatie met je plaatje is wel een vreemde combinatie.

Het beste antwoord

Als ze 3/4 jaar oud zijn, is dit meestal wel over. Kleine kinderen, zeker als ze naar de kinderopvang gaan, krijgen de ene infectie na de andere. Verkoudheid, oorontsteking, de ene is over, en hop, de volgende. Inderdaad, beetje verhoging, hangerig, huilerig, niet goed eten. Als het langer dan een paar dagen duurt, zeker de huisarts raadplegen, en vooral melden als ze hangerig is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Last van haar tandjes? Want dat kan nogal wat problemen met zich meebrengen? O.a. wat je net noemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat vooral een arts dit probleem kent.
Advies: direct naar een arts met het kind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik, ik heb 3 kleinzoons waarvan 2 met dezelfde klachten.
De kleinzoon van een goed jaar oud bleek na verloop van tijd een dubbele oorontsteking te hebben.
Na een antibiotica ging het even goed en nu zijn ze weer terug bij af.
Verkouden, ruzie maken en huilen om alles.
Ik denk dat het beter wordt als ze weer lekker buiten kunnen spelen. Dus verlangen naar mooi weer net als veel andere oma's, opa's en ouders.

Toegevoegd na 6 minuten:
en tandjes kunnen het natuurlijk ook zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je zou kunnen proberen is een plakje ui even in water te laten trekken, en het kind daarna het water (zonder ui) te laten drinken.

Wat ik vroeger bij mijn dochter ook wel deed was een gesneden ui in een zakdoek-zakje aan haar kleding vast maken, zodat ze de hele tijd van de goede geur gebruik kon maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het probeem zich langere tijd voordoet kan het een milde allergische reactie zijn die vaak wordt onderkent.
probeer een week een bepaald levensmiddel uit te sluiten en deze te vervangen voor een ander en kijk of er verbetering optreed en probeer daarna een ander levensmiddel.
veel voorkomende zijn melk, vruchtenconcentraten en varkensvleesbestandsdelen.
vaak groeien ze er later overheen maar als je het een tijdje niet geeft gaat dit sneller en is het leven voor het kind en ouder plezieriger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1