Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik, als buikslaper, lekker slapen met een gebroken pols?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Kinderen
8.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dan het probleem precies?
Je ligt toch niet op die pols?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helaas, dat gaat niet. Je zult eraan gaan wennen dat je op je rug of zij (aan de gezonde kant) slaapt zolang de pols niet genezen is. Uit eigen ervaring weet ik dat dit best snel lukt, want je raakt vermoeider door het eenhandig alles moeten doen. En het is met toch heerlijk om na die weken weer lekker op je buik te kunnen draaien!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het jezelf comfortabeler maken door een zacht kussen onder de elleboog van de geblesseerde arm leggen. Dan kan je die arm beter ontspannen door 'm op je buik te leggen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze slaapt met een arm onder haar buik, net de verkeerde, maar we hebben een kussen naast haar gelegd en daar de arm op, was wennen, maar ging redelijk. Dank voor de tips ! het is inderdaad even doorbijten en als het kan wer heeerlijk op je buik!!

Andere antwoorden (1)

Als je op je buik slaapt,
dan lig je op een wang en liggen je armen aan beide zijden van het kussen.
Je ligt toch niet OP je pols?
Dan maakt het toch niet uit of een van die polsen in het gips zit?

Hoe je slaaphouding ook is, je zult er sterk aan moeten wennen.
Maar benader zoveel mogelijk de houding die je gewend bent.
Tip:
Probeer bijvoorbeeld een knie op te trekken, de knie aan de kant van de gebroken pols.
Dan heeft die arm meer ruimte.

Je zult je toch in je slaap weer gaan draaien, maar voor het inslapen is dat fijner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben ook een buikslaper en ik snap het probleem ook niet. Het is gewoon even wennen en na een paar dagen weet je niet meer anders,

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding