mijn zoon van 7 heeft nog geen waterpokken gehad, kan dit kwaad als je ze neit krijgt??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kinderen
6.4K

Het beste antwoord

Nee hoor, dat kan helemaal geen kwaad, het kan maar zo zijn dat hij ze helemaal niet krijgt. MAAR.... Het kan ook zijn dat hij de waterpokken op latere leeftijd krijgt, het kan dan zijn dat hij er een keer zo ziek van is. Vaak kunnen kinderen meer hebben dat volwassen mensen. Dat wordt duimen, maar 7 jaar..... joh, hij kan het nog makkelijk krijgen hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je ze helemààl niet krijgt, kan het natuurlijk geen kwaad, maar zolang je ze nog niet hebt gehad, kun je ze altijd nog krijgen. Op latere leeftijd kan dit vervelendere gevolgen hebben dan voor kinderen.

Zie bron:
http://www.huidarts.com/cgi-bin/patinfo.pl?cgifunction=form&fid=1024048873
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan geen kwaad, maar gemiddeld genomen is het zo, dat hoe later je ze krijgt, hoe meer last je er van hebt. Ik heb kinderen van 15 gekend die de waterpokken kregen, en er echt 2 weken flink ziek van zijn geweest.

Misschien kun je hem volgende keer als iemand in je omgeving het weer heeft, wat extra blootstellen?

Voor zwangere vrouwen die ze niet eerder gehad hebben, zijn waterpokken trouwens wel gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker mogelijk, Mijn opa was 25 jaar toen hij het voor het eerst had;