Kijkshop. Hoe kan ik de 74 gebruikers bereiken om mij te adviseren?
Ik zie ze wel maar als ik op de foto klik gebeurt er niets.
Het gaat om een e-reader.
https://www.kijkshop.nl/nl/product/6428/denver-e-reader-ebo-610l
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik zie ze wel maar als ik op de foto klik gebeurt er niets.
Het gaat om een e-reader.
https://www.kijkshop.nl/nl/product/6428/denver-e-reader-ebo-610l
Er zijn er maar 1250 en hij kost op de website van de maker gewoon geld.
Er komen steeds meer videos van mensen die een rekenmachine als intrument bespelen. Ik wil dat ook wel proberen maar heb er geen behoefte aan om meteen een gigabedrag aan uit te geven.
Ik zie wel eens dat mensen wat bestellen uit duitsland mediamarkt, maar hoe krijgen zij dit voor elkaar als de postcode niet ingevoerd kan worden??
(Niet past)
Vorige week een product online besteld. Bij uitpakken bleek het om een ander product te gaan. Product heeft wel zelfde functie maar lijkt er totaal niet op.
Webshop gaf toe dat er een fout was gemaakt en zou het juiste product opsturen.
Ook de tweede keer bleek het niet het product te zijn wat ik besteld had.
Diezelfde middag (na het mailen van wederom dezelfde klacht) hebben ze de afbeelding op de webshop veranderd.
Heb nog wel een screenshot van het product wat ik besteld heb als bewijs.
Een vergelijkbaar product staat ook op hun website, maar kost 20 euro meer.
Hun oplossing: ik moet de producten terugsturen en dat is het..
Kan ik als consument eisen dat ik het product krijg die ik besteld heb? (zoals al aangegeven heb ik een screenshot van dit product op hun site en een screenshot van mijn bestelling met afbeelding van dat apparaat)
Of heb ik geen poot om op te staan en kunnen ze zo maar een ander product sturen?
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing