Bij de ene boom zal dat sneller kunnen zijn dan bij de andere boom, Maar meestal als de lente begonnen is en het s nachts niet meer vries komen de bladeren ook wel.
3 jaar geleden
Nu, ga maar eens rondkijken. Mijn seringenboom komt in blad de rozen beginnen ook al, en meer bomen. Soms nog heel pril dus je ziet het pas als je er echt op let. Maar als het een paar dagen wat warmer wordt gaat t snel