Heeft iemand een idee wat voor soort fruitboom dit is?

Deze fruitboom staat in mijn tuin. Ik ben bang dat deze een partner nodig heeft omdat ik er nog nooit fruit aan heb gezien. Maar ik weet dus niet wat het is.
Het lijkt op een appel vind ik zelf, maar dan zou er wel wat aankomen lijkt mij (bij de andere appelboom geen probleem). Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Natuur
1.5K
Reddie
5 jaar geleden
Volgens mij is het geen appel. De bloemen daarvan hebben altijd iets roze/rood.
Z512099
5 jaar geleden
Vermoedelijk een appelsoort: de bloesem begint roze en verbleekt naar wit, wat roze blijft zoals op de foto.
Er mankeert in de buurt een ras dat bestuift in de bloeiperiode, daarom heb je geen fruit.

Antwoorden (1)

Het is een appelboom.door het mooie weer in de afgelopen tijd, is de bevruchting erg goed dit jaar.