Van welk dier zijn deze uitwerpselen?

Vanmorgen in de tuin gevonden. De tuin is helemaal omheind zodat mijn katten er niet uit kunnen...

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Natuur
2.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, mijn katten komen ook 's nachts niet buiten. En dit is in de nacht in mijn tuin gelegd...

Antwoorden (2)

Lijkt op die van een kat of hond gewoon. Zijn uw katten ziek geweest ??
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het enige wat in mij opkomt is een mens. Beetje raar alleen als iemand dat in je tuin doet.