hoeveel soorten marihuana bestaat?

hoeveel soorten marihuana bestaat er? of hoeveel soorten moeten nog ontdekt worden en worden ook nieuwe soort gemaakt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Natuur
1.2K
Amadea
5 jaar geleden
Hoeveel er nog ontdekt gaat worden kan niemand weten.

Antwoorden (1)

Er zijn drie rassen bekend: Sativa, Indica en Ruderalis. De bekende 'strains' zoals men die hier in de koffieshop kent zijn allemaal kruisingen hiervan. Al kruis je twee bestaande strains met elkaar heb je weer een nieuwe, dus je kan zo veel soorten maken als je wilt. Toch ben ik niet zo van het hypen op de strains aangezien wiet wiet blijft en je wel top genetica aan een boer kan geven, maar als hij er niets van bakt blijf je prut wiet hebben