hoelang duurt het voor een overleden kat , begraven in de tuin vergaan is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
22.5K

Antwoorden (2)

Afhankelijk van de temperatuur duurt zoiets gemiddeld 1 tot 3 jaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ivana
6 jaar geleden
Ik denk dat temperatuur er niet zo veel toe doet. Je moet namelijk een diepte van 60 cm minimaal aanhouden (voorschrift). Bovendien is de grondsoort van belang en ook of de kat ergens in gewikkeld is, bij voorbeeld een kussensloop. De beenderen zullen ook niet zo snel vergaan en kunnen na jaren nog worden terug gevonden. (Allemaal ervaring).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Ik denk dat temperatuur er niet zo veel toe doet."
Echt wel hoor Ivana, in bevroren grond duurt het wel eventje voordat het katje vergaan is.
Z512099
6 jaar geleden
In een tuin aan de Noordpool zal het wel heeel lang duren.
Ivana
6 jaar geleden
Hoe vaak komt in Nederland de vorst tot 60 cm diep?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Hoe vaak komt in Nederland de vorst tot 60 cm diep?"
Doet er niet toe, jij zegt dat temperatuur er niet veel toe doet, ik weerleg dat.
het zou niet compleet vergaan de botten zullen wel gewoon blijven liggen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"het zou niet compleet vergaan"
HOELANG is de vraag.