Waar kun je levende algen (liefst spirulina) kopen om zelf te kweken?

Ik wil voor mijn pws zelf algen kweken, maar ik weet waar ik levende algen vandaan kan halen. Alles wat ik op internet kan vinden zijn poeders en tabletten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
6K

Het beste antwoord

Optimaal is het kweken van deze algen in de volle zon en een watertemperatuur van minstens 25 graden. En het water moet altijd sterk in beweging zijn.
Is dus niet goed haalbaar in ons land.
Levende algen verkrijgbaar--http://m.ebay.com/itm/SPIRULINA-MAXIMA-STARTER-LIVE-100-ml-/172072900357
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een vriend van mij heeft het zelfde gedaan, hij heeft veel universiteiten aangesproken over wat hij ging doen (en hoe graag hij naar hun uni wilde gaan(hij zat op de havo)) en heeft toen van de universiteit de algen gekregen.